Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Managing Global Customers

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Managing Global Customers George S. Yip
Libristo kód: 04866664
Kiadó Oxford University Press, szeptember 2007
Multinational companies need to manage their relationships with multinational customers with a globa... Teljes leírás
? points 287 b
44 608 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Encyclopedia of Associations 2 Gale / Kemény kötésű
common.buy 178 592 Ft
Empire and Nation Eliga H. Gould / Kemény kötésű
common.buy 26 693 Ft
Earth From Above Claire L. Parkinson / Puha kötésű
common.buy 26 912 Ft
Johannes Petreus Schriften über Nordstrand Johannes Petreus / Puha kötésű
common.buy 14 821 Ft
Palgrave Advances in Charles Dickens Studies R. Patten / Kemény kötésű
common.buy 26 116 Ft

Multinational companies need to manage their relationships with multinational customers with a globally integrated approach. This book provides a systematic framework for developing and implementing such global customer management programs. It draws on in-depth research at over 20 major U.S. and European multinational companies, such as ABB, Bechtel, BP, Bosch, British Airways, Carrefour, Daimler-Chrysler, Hewlett-Packard, HSBC, IBM, Schlumberger, Shell, Siemens, Tesco, Unilever, Vodafone, Wal-Mart, and Xerox. Readers will learn how to * think about managing global customers in the context of their overall global strategy * develop effective global customer management programs * overcome barriers to implementation and success * build better relationships with important customers * get the entire company to engage with managing global customers This book takes a strategic, total business, and not just sales approach to managing global customers. It also takes a customer as well as a supplier perspective. The book provides guidance on both strategy and implementation.Yip and Bink's Managing Global Customers takes a systematic and logic driven approach, yet provides many creative insights and practical advice. Managing Global Customers highlights the rewards of taking a step beyond global account management to create a Global Customer Management approach, integrating globally all aspects of the relationship between supplier and customer. The book gives a framework that guides international companies in using their relationships with global customers to their full potential. George Yip, author of the widely-praised Total Global Strategy, and Audrey Bink tackle in-depth one of the most important aspects of global strategy: How to manage global customers.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Managing Global Customers
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 288
EAN 9780199229833
ISBN 019922983X
Libristo kód 04866664
Súly 588
Méretek 163 x 239 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása