Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Managing for Social Impact

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Managing for Social Impact Mary J. Cronin
Libristo kód: 13787278
Kiadó Springer International Publishing AG, február 2017
This book presents innovative strategies for sustainable, socially responsible enterprise management... Teljes leírás
? points 272 b
42 806 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Detox Your Heart Valerie Mason-John / Puha kötésű
common.buy 7 068 Ft
808 Conversation Starters For Couples Robin Westen / Puha kötésű
common.buy 5 053 Ft
Corona Jason D. Antos / Kemény kötésű
common.buy 11 743 Ft
hamarosan
Midnight Modern Peter Moruzzi / Kemény kötésű
common.buy 27 919 Ft
ZikZak Leipzig / Térkép
common.buy 2 786 Ft
Jimi Hendrix. Zero. La mia storia A. Douglas / Puha kötésű
common.buy 9 758 Ft
The Christian Ethic of War P. T. Forsyth / Puha kötésű
common.buy 12 368 Ft
Pearls of Awareness Tendai R. Mwanaka / Puha kötésű
common.buy 9 743 Ft
The Way of the Support Worker Kevin Alexander / Puha kötésű
common.buy 19 451 Ft
Sana Gül Bahcesi Vadetmedim Joanne Greenberg / Puha kötésű
common.buy 6 453 Ft
Briefe aus Russland Helmuth von Moltke / Puha kötésű
common.buy 8 720 Ft
El Libro del Vinagre de Manzana Margot Helmiss / Puha kötésű
common.buy 7 491 Ft
Mariposas / Puha kötésű
common.buy 4 393 Ft
Overcome with Paschal Joy Mark G. Boyer / Kemény kötésű
common.buy 18 776 Ft
La puerta mágica : antología 2001-2010 Miguel Veyrat / Puha kötésű
common.buy 8 720 Ft

This book presents innovative strategies for sustainable, socially responsible enterprise management from leading thinkers in the fields of corporate citizenship, nonprofit management, social entrepreneurship, impact investing, community-based economic development and urban design. The book's integration of research and practitioner perspectives with focused best practice examples offers an in-depth, balanced analysis, providing new insights into the social issues that are most relevant to organizational stakeholders. This integrated focus on sustainable social innovation differentiates the book from academic research monographs on stakeholder theory and practitioner guides to managing traditional Corporate Social Responsibility (CSR) programs. Managing for Social Impact features 15 contributed chapters written by thought leaders, industry analysts, and managers of global and local organizations who are engaged with innovative models of sustainable social impact. The editors also provide a substantive introductory chapter describing a new strategic framework for enhancing the Return on Social Innovation (ROSI) through four pillars of social change: Open Circles, Focused Purpose Sharing, Mutuality of Success, and a Persistent Change Perspective.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása