Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Managing Democracy in the Digital Age

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Managing Democracy in the Digital Age Julia Schwanholz
Libristo kód: 16380808
Kiadó Springer International Publishing AG, szeptember 2017
In light of the increased utilization of information technologies, such as social media and the 'Int... Teljes leírás
? points 509 b
79 421 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


UEber die Vererbung August Weismann / Puha kötésű
common.buy 7 406 Ft
Mining, Modeling, and Recommending 'Things' in Social Media Martin Atzmueller / Puha kötésű
common.buy 21 580 Ft
Education and Extremisms / Kemény kötésű
common.buy 80 634 Ft
Defining Democracy in a Digital Age Pierre du Toit / Kemény kötésű
common.buy 26 206 Ft
Social Media and Morality Lisa S. (University of Pittsburgh) Nelson / Kemény kötésű
common.buy 53 445 Ft
Can the Media Serve Democracy? S. Coleman / Puha kötésű
common.buy 26 206 Ft
Children and Media - A Global Perspective Dafna Lemish / Puha kötésű
common.buy 24 090 Ft

In light of the increased utilization of information technologies, such as social media and the 'Internet of Things,' this book investigates how this digital transformation process creates new challenges and opportunities for political participation, political election campaigns and political regulation of the Internet. Within the context of Western democracies and China, the contributors analyze these challenges and opportunities from three perspectives: the regulatory state, the political use of social media, and through the lens of the public sphere. The first part of the book discusses key challenges for Internet regulation, such as data protection and censorship, while the second addresses the use of social media in political communication and political elections. In turn, the third and last part highlights various opportunities offered by digital media for online civic engagement and protest in the public sphere. Drawing on different academic fields, including political science, communication science, and journalism studies, the contributors raise a number of innovative research questions and provide fascinating theoretical and empirical insights into the topic of digital transformation.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása