Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Managing Creativity and Innovation

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Managing Creativity and Innovation
Libristo kód: 04237493
Kiadó Harvard Business Review Press, július 2003
Innovation is an undisputed catalyst for company growth, yet many managers across industries fail to... Teljes leírás
? points 53 b
10 457 Ft -18 %
8 476 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Road Not Taken and Other Poems Robert Frost / Puha kötésű
common.buy 5 356 Ft
Protecting Children in Time Harry Ferguson / Puha kötésű
common.buy 48 890 Ft
Chaim Weizmann: The Zionist Dream T G Fraser / Kemény kötésű
common.buy 6 113 Ft
Innovation in Chinese Medicine Elisabeth Hsu / Puha kötésű
common.buy 23 647 Ft
Cruel Courtship Robb Candace / Puha kötésű
common.buy 7 946 Ft
Me Mel Thompson / Puha kötésű
common.buy 21 572 Ft
Padagogik in der NS-Zeit Lynn Bay / Puha kötésű
common.buy 14 687 Ft
Starting and Ending Your Day Right Joyce Meyer / Kemény kötésű
common.buy 9 748 Ft
Poetical Works of James R. Lowell ... James Russell Lowell / Puha kötésű
common.buy 12 004 Ft
Teaching Creativity Jo Cairns / Kemény kötésű
common.buy 97 812 Ft

Innovation is an undisputed catalyst for company growth, yet many managers across industries fail to create a climate that encourages and rewards innovation. "Managing Creativity and Innovation" explores the manager's role in sparking organizational creativity and offers insight into what managers and leaders must do to increase successful innovation. Contents include: generating new ideas and recognizing opportunities; moving innovation to market; removing mental blocks to creativity; establishing a strategic direction for profitable product development; brainstorming and fostering creative conflict within groups; creating an innovation-friendly culture; plus, readers can access free interactive tools on the Harvard Business Essentials companion web site.Series Adviser: Ralph Katz Dr. Katz is professor of management at Northeastern University's College of Business and in the Management of Technology Group of M.I.T.'s Sloan School of Management. He has carried out extensive management research on technology-based innovation with emphasis in the management of technical professionals and project teams. The reliable source for busy managers, "The Harvard Business Essentials" series is designed to provide comprehensive advice, personal coaching, background information, and guidance on the most relevant topics in business.Drawing on rich content from Harvard Business School Publishing and other sources, these concise guides are carefully crafted to provide a highly practical resource for readers with all levels of experience. To assure quality and accuracy, each volume is closely reviewed by a specialized content adviser from a world class business school. Whether you are a new manager interested in expanding your skills or an experienced executive looking for a personal resource, these solution-oriented books offer reliable answers at your fingertips.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Managing Creativity and Innovation
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2003
Oldalszám 192
EAN 9781591391128
ISBN 1591391121
Libristo kód 04237493
Súly 254
Méretek 156 x 233 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása