Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Managing Corporate Reputation

Nyelv AngolAngol
Könyv Spirálozott
Könyv Managing Corporate Reputation Susan Croft
Libristo kód: 05113494
Kiadó THOROGOOD, október 2003
You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising th... Teljes leírás
? points 552 b
86 952 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Die antiken Schriftquellen Johannes Adolf Overbeck Puha kötésű
common.buy 9 854 Ft
A Gospel of Hope Walter Brueggemann / Kemény kötésű
common.buy 8 579 Ft
Handbook on Project Management and Scheduling Vol.1 Christoph Schwindt / Kemény kötésű
common.buy 66 211 Ft
Erotic Stories of Fun Love and Fantasy Frank Cumberland / Puha kötésű
common.buy 4 358 Ft
Eigenvalues of Matrices Françoise Chatelin / Puha kötésű
common.buy 49 667 Ft
hamarosan
Activity Book: English Age 4+ Discovery Kidz / Puha kötésű
common.buy 1 466 Ft
Tales from the Turrets Joan Lennon / Puha kötésű
common.buy 2 846 Ft
One True Light Tim Chester / Puha kötésű
common.buy 6 529 Ft

You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising that reputation has moved to the centre of strategic thinking. but how many companies know how to manage or measure it - let alone have a reputation strategy? Far too few. Now this expert, readable and practical report puts that right. The dynamics of corporate reputation...and the factors governing is are complex. Will an ethical stance lead to grown of reputation capital? Will that result in improved financial performance? What are the issues that can impact most on reputation, and how best to minimise risk? There are just some of the topics addressed by this report. Factors that have focused on fiercer spotlight on reputation - corporate scandals exposed in the media - pressure from NGOs - corporate governance issues - globalisation and increased competition - trade liberalisation and increasing competition This report shows you how to: - develop PR, brands and relationship management as the vanguards of your corporate reputation - strengthen your internal as well as external communications - improve the effective management of your stakeholders - build trust in the corporation at a time of failing confidence and increasing media pressure

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Managing Corporate Reputation
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Spirálozott
Kiadás éve 2003
Oldalszám 277
EAN 9781854182722
Libristo kód 05113494
Kiadó THOROGOOD
Súly 934
Méretek 210 x 248 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása