Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Managing Business Interfaces

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Managing Business Interfaces A. K. Chakravarty
Libristo kód: 01418090
Kiadó Springer-Verlag New York Inc., december 2003
Within companies and organizations there is an increased emphasis on making different functional are... Teljes leírás
? points 509 b
79 260 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Nezvládnuté pohyby Semjon Chanin / Puha kötésű
common.buy 2 022 Ft
Stochastic Analysis Michel Metivier / Puha kötésű
common.buy 19 215 Ft
Lache Bajazzo! Ein Leben mit der Dialyse Vera Fellcht / Puha kötésű
common.buy 7 560 Ft
Foundations of the Formal Sciences II Benedikt Löwe / Puha kötésű
common.buy 42 414 Ft
Hochzeitsbrauch Quelle: Wikipedia / Puha kötésű
common.buy 7 750 Ft
Aurorae Maggi O'Mally / Kemény kötésű
common.buy 14 752 Ft
Middle Ages Frfunck-Brentano Frfunck-Brentano / Kemény kötésű
common.buy 18 284 Ft
Bird being MS Hilde Widerberg / Puha kötésű
common.buy 4 697 Ft
Chaos for Engineers Tomasz Kapitaniak / Puha kötésű
common.buy 26 153 Ft
Gethsemani Homilies Matthew Kelty / Puha kötésű
common.buy 12 043 Ft
Miriam Cromwell, Royalist. a Romance of the Great Rebellion. Dora Greenwell Macchesney / Puha kötésű
common.buy 17 332 Ft
A Shot at Redemption Michael Sova / Puha kötésű
common.buy 7 595 Ft

Within companies and organizations there is an increased emphasis on making different functional areas work together seamlessly. These developments have led to an increased emphasis on research and practice in business that integrate the functional areas within and between business entities. The research community has recognized the importance of addressing these different, and often conflicting, business perspectives. This has led to research streams that address issues characterizing the domain of business interfaces. These include the benefits of coordination, new product development, product portfolio management, supply chain coordination, and partnerships and collaboration in the Internet space.§MANAGING BUSINESS INTERFACES: Marketing, Engineering, and Manufacturing Perspectives provides state-of-the-art summary as well as new thoughts, in managing business interfaces. Through eleven invited chapters it brings together the latest developments in leading edge research related to new product development, supply chain management, e-business operations, and field studies. The book is organized into four parts: New Products and Existing Product Portfolio Management: §Chapter Authors: Richard M. Franza & Cheryl Gaimon; and Juin-Kuan Chong, Teck-Hua Ho and Christopher S. Tang Supply Chain Coordination: §Chapter Authors: Candace A. Yano & Stephen M. Gilbert; Ganesh Iyer and V. Padmanabhan; and S. Chan Choi, Lei Lei, and Qiang Wang Interfaces in the Internet Space: §Chapter Authors: Richard Steinberg; T.C.A. Bashyam & Uday S. Karmarkar; and Amiya K. Chakravarty Field Studies and Real-World Evidence: §Chapter Authors: Akhilesh Bajaj, Sunder Kekre, & Kannan Srinivasan; K. Ravi Kumar & George C. Hadjinicola; and Uday S. Karmarkar & Milind M. Lele

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása