Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Management Of Service Businesses In Japan

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Management Of Service Businesses In Japan Noriyuki Imai
Libristo kód: 05070618
"Management of Service Industries in Japan" showcases the performance of non-manufacturing industrie... Teljes leírás
? points 336 b
52 912 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Quantum Optics for Beginners Mohamed Ridza Wahiddin / Kemény kötésű
common.buy 67 153 Ft
hamarosan
Polymeric Building Materials / Kemény kötésű
common.buy 143 954 Ft
Anticancer Properties Of Fruits And Vegetables: A Scientific Review Ajaikumar B. Kunnumakkara / Kemény kötésű
common.buy 69 531 Ft
Distribution in Japan Yoshiro Miwa / Kemény kötésű
common.buy 119 294 Ft
Nano and Biotech Based Materials for Energy Building Efficiency F. Pacheco Torgal / Kemény kötésű
common.buy 52 141 Ft
Mistress Art Reginald Blomfield / Kemény kötésű
common.buy 33 914 Ft
Kindness Robert Strand / Puha kötésű
common.buy 2 111 Ft
Industries of Japan REIN / Puha kötésű
common.buy 27 713 Ft
2 Men 2 Mysteries Camelia Colon Townsend / Kemény kötésű
common.buy 13 849 Ft
Manufacturing Decision Support Systems Thomas R. Hanley / Puha kötésű
common.buy 80 171 Ft
Genes 8 Benjamin Lewin / Puha kötésű
common.buy 35 788 Ft
Industries of Japan J.J. Rein / Kemény kötésű
common.buy 333 052 Ft
METHODS OF PRACTICAL HYGIENE, VOLUME 2 KARL BERNHA LEHMANN / Kemény kötésű
common.buy 18 050 Ft

"Management of Service Industries in Japan" showcases the performance of non-manufacturing industries or service industries in contemporary Japan, specifically on how their performances have improved. The book covers three fields: Part 1: Advanced Service Management in the Service industries (management of convenience store chain Seven-Eleven in Japan, the hotel industry, the sales finance business and auto sales business of Toyota, as well as the application of Toyota production system to life insurance company); Part 2: Advanced Service Management in the Public and Non-Profit Organizations (performance evaluation of local governments in Japan, BSC (balance scorecard) in local government hospitals in Japan, and cost and pricing policy of a telecommunications company); and, Part 3: General Concepts and Techniques Applied to the Service Management (Japanese-like "hospitality" in the retail industry, service level agreement (SLA) in IT and shared service companies, and ICT (Information & Communication Technology) applied to BPN (Business Process Network) of service industry).

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása