Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Management of International Acquisitions

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Management of International Acquisitions Robert Pitkethly
Libristo kód: 04531000
Kiadó Oxford University Press, július 2003
This book addresses two important areas of concern for managers and management researchers. What are... Teljes leírás
? points 217 b
34 121 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Magdalena Volume 2 Nelson Blake / Puha kötésű
common.buy 7 446 Ft
Behar al-Anwar, Volumes 44 & 45 Allama Muhammad Baqir Majlisi / Puha kötésű
common.buy 13 108 Ft
Mathematics and Technology Christiane Rousseau / Puha kötésű
common.buy 31 113 Ft
D Town Ruben Anuario / Puha kötésű
common.buy 7 461 Ft
Cracking the Shell Fidelis Okoro / Puha kötésű
common.buy 8 937 Ft

This book addresses two important areas of concern for managers and management researchers. What are the management challenges involved in the acquisition of a foreign subsidiary? Why do companies pursue a strategy of growth through acquisition when the evidence shows performance is disappointing? In addition to addressing these questions, the authors examine both the acquisitions of foreign companies in the UK and the 'acquirers' themselves. They discuss the theoretical background to the debate over the significance of national management practices as opposed to international norms of practice shaped by global forces transcending national boundaries. They then compare and contrast the management practices of the five countries from which the acquirers covered in this book originate: the UK, the USA, Japan, France, and Germany. The authors' research indicates that while considerable convergence is taking place on many dimensions of management practice, distinct national management styles still exist among acquiring companies.The findings also show that although some policies are generally associated with better post-acquisition performance across the board, no one national approach is more successful than another, so long as it is implemented with confidence, determination, and consistency. Failure tends to follow from a lack of these qualities, rather than from having the 'wrong' management style.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása