Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Manage IT!

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Manage IT! Theo Thiadens
Libristo kód: 01975149
Kiadó Springer, október 2010
In the network economy almost every organization depends on perfect IT facilities. Every organizatio... Teljes leírás
? points 331 b
51 953 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lokaltermin Stanislaw Lem / Puha kötésű
common.buy 6 114 Ft
hamarosan
Middlesex Michael Robbins / Puha kötésű
common.buy 9 015 Ft
Mateo Falcone Prosper Mérimée / Puha kötésű
common.buy 4 703 Ft
Max Weber and German Politics, 1890-1920 Wolfgang J. Mommsen / Puha kötésű
common.buy 24 069 Ft

In the network economy almost every organization depends on perfect IT facilities. Every organization is forced to reflect on its IT demand. Realizing the organization of supply and demand is the subject of this book.§The book consists of five parts. In the first part, IT management tasks and the objects involved are discussed. The execution of these tasks has to meet with functional and performance demands. These requirements are more easily met when an organization has a transparent IT architecture at its disposal. §The second part outlines traditional IT management. The starting point is a process-oriented functioning of the IT organization. This goes for both the IT demand organization as well as the IT supply organization. In this part, methods like BISML, ASL, ITIL, MOF, MSF, TMN and eTOM are discussed.§The third part deals with controlling IT. The aim of this control is diverse. Control is different when striving for efficiency and complying with accountant s requirements, compared to the control as used when IT is a means to comply with customer s and/or chain partners wishes. In the latter case, innovation of IT processes is an issue.§Part four tackles aspects of IT management. Amongst other things, the financial, personnel, purchasing, legal and security aspect in IT are discussed. Besides this, attention is paid to entering service agreements and achieving standardization. The book ends with a look into the future. The effects of striving for "utility computing" and better control of IT by means of "IT portfolio management" are explained.§The book is supported by the website www.ict-management.com. On this site every chapter can be found in the form of a presentation. Lecturers using the book have access to suggestions with solutions for all of the 17 smaller and 8 larger cases included in the book.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása