Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Man Appeal

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Man Appeal Paul Jobling
Libristo kód: 05096526
Kiadó Bloomsbury Publishing, március 2005
This book provides a much-needed evaluation of the history of men's fashion advertising in the first... Teljes leírás
? points 527 b
83 338 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Scattered Minds Gabor Maté / Puha kötésű
common.buy 5 632 Ft
Autoimmune Protocol Comfort Food Cookbook Michelle Hoover / Puha kötésű
common.buy 9 193 Ft
Inferno: Alexander McQueen Kent Baker / Kemény kötésű
common.buy 18 907 Ft
Psychomotorik, 1 DVD Renate Zimmer / DVD
common.buy 12 784 Ft
Man Appeal Paul Jobling / Puha kötésű
common.buy 24 985 Ft
Fashion Cultures Revisited Stella Bruzzi / Puha kötésű
common.buy 30 729 Ft
Advertising Menswear Paul Jobling / Puha kötésű
common.buy 19 824 Ft
Salman Rushdie and Translation Jenni Ramone / Puha kötésű
common.buy 27 548 Ft
Physical Properties of Crystals J. F. Nye / Puha kötésű
common.buy 53 338 Ft
Regression to Dependence Robert C. Van Sweden / Kemény kötésű
common.buy 56 109 Ft
Lupus Q&A Robert G. Lahita / Puha kötésű
common.buy 9 573 Ft

This book provides a much-needed evaluation of the history of men's fashion advertising in the first half of the twentieth century. Arguably, modernism provided the most visually arresting and playful poster and press advertising campaigns ever launched. Undoubtedly one of the most fecund and complex periods in the history of menswear promotion, the period saw vast sums of money spent on advertising men's clothing by the likes of Austin Reed, the Fifty Shilling Tailors, Simpson and Barratt shoes. Replete with confident head-turners, many posters of the period featured dandies knowingly offering up their bodies for the delectation of women - an irony made doubly rich by the fact that these images were consumed almost exclusively by men. As Jobling expertly shows, the erotic charge in evidence in the representation of the buff gymnos in Calvin Klein's 80's campaigns had much earlier antecedents. There was, surprisingly, a pronounced fetishistic aspect coupled with sexual ambiguity in publicity for underwear in the interwar period. Looking well beyond issues of representation to broader socio-economic contexts in this deeply researched and original study, Jobling addresses an exciting range of discourses relating to professionalization, modernity, mass-communication and marketing, display and consumer psychology.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása