Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Making Sense of Men's Magazines

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Making Sense of Men's Magazines Peter Jackson
Libristo kód: 04907951
Kiadó Polity Press, szeptember 2001
The last decade has witnessed the phenomenal growth of the mena s magazine market, raising important... Teljes leírás
? points 231 b
36 373 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Demografischer Wandel und Altersarbeitslosigkeit Klaus Jager / Puha kötésű
common.buy 25 199 Ft
Petit Lapin Blanc - 7 Histoires Pour Bien S'Amuser Marie-France Floury / Puha kötésű
common.buy 13 738 Ft
Favor Mary Wiggins Cotton / Kemény kötésű
common.buy 14 922 Ft
Memnon - eine Mythe Adolf Friedrich von Schack / Puha kötésű
common.buy 10 151 Ft
Rights of Inclusion David M. Engel / Kemény kötésű
common.buy 46 206 Ft
Leeds Rifles Andrew J. Kirk / Kemény kötésű
common.buy 11 345 Ft
Lyric Love William Watson / Puha kötésű
common.buy 13 078 Ft

The last decade has witnessed the phenomenal growth of the mena s magazine market, raising important questions of a more general kind. What is the significance of the rise of mena s lifestyle magazines for gender politics? Are we witnessing a backlash against feminism or are they merely harmless fun? Why did lsquo;new mana give way to the lsquo;new lada ? What political issues do these questions raise within the context of the information society? Making Sense of Mena s Magazines is an original study which enables us to understand the appeal of mena s magazines, the ways in which they are constructed and understood, and many of the complex questions they raise for both men and women. Through interviews with editors and key production staff, an analysis of the content of mena s magazines and focus group interviews, this work seeks to lsquo;make sensea of this cultural phenomenon. The authors give particular attention to the gendered and commercial character of mena s magazines, and the implications they have for the way we understand capitalism, masculinity and consumption in the modern world. This book makes a major contribution to understanding the role of magazines in contemporary culture and will be essential reading for students of sociology, media and cultural studies and gender studies.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása