Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Loyalty management in the airline industry

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Loyalty management in the airline industry Ben Beiske
Libristo kód: 02317402
Kiadó Grin Publishing, szeptember 2007
Diploma Thesis from the year 2002 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Teljes leírás
? points 200 b
31 059 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Cambridge Checkpoint English Workbook 9 Marian Cox / Puha kötésű
common.buy 10 594 Ft
Mirta y el viejo señor, m. Audio-CD Dolores Soler-Espiauba / Puha kötésű
common.buy 4 761 Ft
Materials F.R. Fickett / Puha kötésű
common.buy 102 350 Ft
Die Frau im Sprichwort Otto von Reinsberg-Düringsfeld / Puha kötésű
common.buy 12 292 Ft
Alles auf Anfang Benjamin Weiter / Puha kötésű
common.buy 6 739 Ft
Leistungssteigerung durch die Dienstrechtreform 1997? Manfred Wießner / Puha kötésű
common.buy 16 027 Ft
Riots and Political Protest Georgios Papanicolaou / Kemény kötésű
common.buy 99 252 Ft
Chanel Amy de la Haye / Puha kötésű
common.buy 9 538 Ft

Diploma Thesis from the year 2002 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,3 (A), Middlesex University in London, 66 entries in the bibliography, language: English, abstract: This report will demonstrate the importance of Loyalty Management in the competitive environment of the airline industry and will show that a successful approach to Loyalty Management consists of three different, interlinked aspects. These three pillars are Customer Service, Frequent Flyer Programs, and Complaint Management; their interdependence will be analysed in depth, with special attention given to the perceived importance of Frequent Flyer Programs.§Findings from a detailed literature review and a survey show that customers do indeed perceive these issues as vital with regards to their loyalty towards a particular airline. It was found that Customer Service can be regarded as the foundation for Loyalty Management; it can help an airline to gain competitive advantage by setting it apart from its competitors. Frequent Flyer Programs, if implemented and run properly, can provide the customer with added value. As such, they compliment Customer Service and can help to increase overall loyalty. Additionally, Complaint Management was found to be gaining importance among airlines. The number of complaints was shown to be rising gradually, stressing the growing significance of efficient Complaint Management and its strong after-effect on customer loyalty.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Loyalty management in the airline industry
Szerző Ben Beiske
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 120
EAN 9783638777179
ISBN 3638777170
Libristo kód 02317402
Súly 168
Méretek 148 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása