Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Library Management and Marketing in a Multicultural World

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Library Management and Marketing in a Multicultural World James L. Mullins
Libristo kód: 02921536
Kiadó De Gruyter, január 2007
Die Beiträge dieses Bandes wurden auf der Konferenz "Library Management und Marketing in a Multicult... Teljes leírás
? points 821 b
128 682 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Magister Botanicus Magisches Kreutherkompendium agister Botanicus / Kemény kötésű
common.buy 6 114 Ft
Way We Live Stafford Cliff / Puha kötésű
common.buy 6 305 Ft
Management of Sports Development Girginov / Puha kötésű
common.buy 27 708 Ft
Introduction to Leisure Studies Peter Bramham / Puha kötésű
common.buy 26 689 Ft
Peter Rühmkorf in Altona Bernd E. Fischer / Lap
common.buy 3 323 Ft

Die Beiträge dieses Bandes wurden auf der Konferenz "Library Management und Marketing in a Multicultural World" vorgestellt, die am 16. / 17. August 2006 unter der Schirmherrschaft der Sektion Marketing and Management der International Federation of Library Associations (IFLA) in Schanghai stattfand. Der Band spricht einige der weltweit neuesten Entwicklungen im Bibliotheksmarketing und Bibliotheksmanagement an, die die Befriedigung lokaler Bedürfnisse in einer globalen Informationsgesellschaft als Herausforderung begreifen. Die Autoren nutzten unterschiedliche Herangehensweisen, um sowohl Trends, Chancen und Bedürfnisse zu identifizieren als auch die Effektivität und die Situation in Ländern wie Australien, Belgien, China, Dänemark, Griechenland, Indien, Pakistan, Spanien, den Vereinigten Staaten von Amerika und in anderen Teilen der Welt einzuschätzen. Einige Autoren beschreiben erfolgreiche Programme, die entworfen wurden, um Bibliotheken innerhalb einer Gesellschaftsgruppe, einer Nation oder einer akademischen Gemeinschaft zu fördern. Andere berichten über Trends und Veränderungen, die innerhalb der Nutzergemeinschaft stattfinden, und präsentieren Fallbeispiele von Reaktionen der Bibliotheken, diesen Herausforderungen und Chancen durch gezieltes Marketing und Management zu begegnen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Library Management and Marketing in a Multicultural World
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 382
EAN 9783598220326
ISBN 3598220324
Libristo kód 02921536
Kiadó De Gruyter
Súly 647
Méretek 155 x 216 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása