Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Leistungssteigerung im Call Center

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Leistungssteigerung im Call Center Bettina Lehner
Libristo kód: 06836539
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2009
Call Center betreuen Service- und Bestell-Hotlines, erledigen Vertriebsaufgaben, bearbeiten eingehen... Teljes leírás
? points 157 b
24 660 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


GUNS N ROSES GREATEST HITS Guns N' Roses / Puha kötésű
common.buy 13 159 Ft
Fall of Daoradh John Montgomery / Kemény kötésű
common.buy 10 322 Ft
Alphabetical Hookup List K-Q MACPHEE PHOEBE / Puha kötésű
common.buy 6 499 Ft
Geohistory Minoru Ozima / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
SONATA IN C Paul Hindemith / Kemény kötésű
common.buy 9 209 Ft
Discrete Gambling and Stochastic Games Ashok P. Maitra / Puha kötésű
common.buy 52 141 Ft
Sustainable Development / Kemény kötésű
common.buy 818 885 Ft
Nail in Differential Diagnosis Eckart Haneke / Kemény kötésű
common.buy 97 954 Ft
Presidency of Richard Nixon Melvin Small / Puha kötésű
common.buy 15 864 Ft
Measuring the Economy / Puha kötésű
common.buy 24 096 Ft
Spirituality and Healing Wynne Dubray / Puha kötésű
common.buy 6 106 Ft
Options for Wastewater Management in Harare, Zimbabwe Innocent Nhapi / Puha kötésű
common.buy 44 947 Ft
Depth Leadership Helene Smit / Puha kötésű
common.buy 15 894 Ft
Poems A Sister / Puha kötésű
common.buy 7 788 Ft

Call Center betreuen Service- und Bestell-Hotlines, erledigen Vertriebsaufgaben, bearbeiten eingehende Telefaxe und E-Mails. Call Center Agents zeichnen sich durch Beratungskompetenz, Freundlichkeit und in schwierigen Telefonaten durch soziale Kompetenz in Inbound-, Outbound-, Inhouse- oder Outhouse-Call Center aus. Diese Arbeit geht auf die Ergonomie am Arbeitsplatz, Konflikte und Spannungsfeldern im Call Center, das Team und gruppendynamische Prozesse ein und beschreibt die Rolle der Führungskraft als Motivator und Coach. Eine Erhebung der Mitarbeiterbedürfnisse und wie die Führungskraft zur Zufriedenheit und in Folge zur Leistungssteigerung beiträgt wurde mittels Fragebogen erhoben und ausgewertet. Betriebsklima, Entlohnung, sicherer Arbeitsplatz, interessante Aufgaben und Selbständigkeit sind die Hauptthemen, welche eine Führungskraft kennen und in Ihrem Führungsverhalten berücksichtigen muss.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Leistungssteigerung im Call Center
Szerző Bettina Lehner
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 124
EAN 9783639294729
Libristo kód 06836539
Súly 180
Méretek 150 x 220 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása