Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Learning Capital

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Learning Capital Gary Scott
Libristo kód: 04911314
Kiadó University Press of America, november 1996
In this book, the relative contributions of a school and a pupil in producing cognitive achievement... Teljes leírás
? points 218 b
35 084 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


At Last Edward St Aubyn / Puha kötésű
common.buy 3 831 Ft
Asking the Right Questions Edie L. Holcomb / Puha kötésű
common.buy 18 230 Ft
Seminar on Stochastic Processes, 1988 inlar / Kemény kötésű
common.buy 24 806 Ft
Comedian Harmonists Martina Schumeckers / Kotta
common.buy 6 195 Ft
Shakespeare and the Mismeasure of Renaissance Man Paula Blank / Kemény kötésű
common.buy 31 289 Ft
Cinema for Russian Conversation, Volume 1 Olga Kagan / Puha kötésű
common.buy 19 867 Ft
Metaphoria Rubin Battino / Puha kötésű
common.buy 12 421 Ft
La ricerca dell'amore. Un ponte tra Reich e Sri Aurobindo Roberto M. Sassone / Puha kötésű
common.buy 7 060 Ft
hamarosan
Device and System Developments Emmanuel Desurvire / binding.
common.buy 51 141 Ft
ECOOP '94 - Object-Oriented Programming Remo Pareschi / Puha kötésű
common.buy 24 806 Ft
Flute Playalong Christmas / Puha kötésű
common.buy 12 112 Ft
Princess Baby Karen Katz / Leporelló
common.buy 3 038 Ft

In this book, the relative contributions of a school and a pupil in producing cognitive achievement growth are theoretically isolated so that the efficiency of a school can be evaluated more objectively. Using educational psychology and the neo-classical, economic method of constrained optimization, it is argued that a school is responsible for supplying a pupil with a high learning rate while the pupil's contribution is measured by time-on-task or attention to a lesson. Two surprising inferences are drawn from this model of school quality. The most interesting result is that producing equality of achievement outcomes among pupils increases a school's ability to offer a maximum average learning rate given any level of expenditures which contradicts present theory. A further implication is that the presumed market failure does not exist since private schools are found to be more equal than state schools. Both of these ideas are empirically supported using the High School and Beyond Data. Incorporating these results into an analysis of a voucher policy suggests that efficiency can be increased by 15% and equality of cognitive achievement by 28% without forfeiting any integration within all schools.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása