Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Lean Six Sigma Service Excellence

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Lean Six Sigma Service Excellence Gerald Taylor
Libristo kód: 04835346
Kiadó J Ross Publishing, október 2008
A practical, user-friendly guide to the principles of Lean Six Sigma in the service delivery industr... Teljes leírás
? points 183 b
28 771 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
The Neville Goddard Collection Neville Goddard / Puha kötésű
common.buy 12 418 Ft
toplistás
JapanEasy Tim Anderson / Kemény kötésű
common.buy 10 544 Ft
Rolex Mara Cappelletti / Kemény kötésű
common.buy 13 582 Ft
NFT Handbook / Puha kötésű
common.buy 9 159 Ft
Lila, Lila Martin Suter / Puha kötésű
common.buy 5 098 Ft
Lonely Planet Europe's Best Trips Lonely Planet / Puha kötésű
common.buy 14 257 Ft
Testy ortograficzne Klasa 1 Guzowska Beata / Puha kötésű
common.buy 1 194 Ft
Bądź liderem! 2.0 Maxwell John C. / Puha kötésű
common.buy 4 645 Ft
Courtship of Nellie Fisher Beverly Lewis / Puha kötésű
common.buy 11 018 Ft
Corporate Social Responsibility Mark S. Schwartz / Kemény kötésű
common.buy 166 952 Ft
MORE Best Practices for High School Classrooms Randi B. Sofman / Puha kötésű
common.buy 19 642 Ft
Contemporary Christologies Don Schweitzer / Puha kötésű
common.buy 12 574 Ft
Guard Wars Michael Weaver / Kemény kötésű
common.buy 15 204 Ft
Rabbi Moses Jacob Neusner / Puha kötésű
common.buy 21 798 Ft
Psychology of Loneliness Sarah J Bevinn / Kemény kötésű
common.buy 73 340 Ft

A practical, user-friendly guide to the principles of Lean Six Sigma in the service delivery industry. Over the past two decades, growth in the number of new service and non-profit organizations has dramatically out-paced manufacturing in the global economy. Although rooted in the improvement of quality and productivity in the manufacturing sector, the proven principles of Six Sigma and Lean can now be applied across the board to non-manufacturing related businesses. "Lean Six Sigma Service Excellence" provides an effective translation of the concepts of Lean Six Sigma from a manufacturing to a service delivery environment, as well as providing user-friendly techniques for implementing these practices, and for using them to achieve and maintain a competitive advantage.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Lean Six Sigma Service Excellence
Szerző Gerald Taylor
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 312
EAN 9781604270068
ISBN 1604270063
Libristo kód 04835346
Súly 542
Méretek 160 x 237 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása