Nem vált be? Semmi gond! Nálunk 30 napon belül visszaküldheti
Ajándékutalvánnyal nem nyúlhat mellé. A megajándékozott az ajándékutalványért bármit választhat kínálatunkból.
30 nap a termék visszaküldésére
Háttér: Az internetnek köszönhetően a fogyasztók hozzáférhetnek az információk világához, és könnyen összehasonlíthatják az egyik szállító áruit és szolgáltatásait, így részesei lehetnek az értékteremtés folyamatának (Grönroos 2002). Az ár mindig kulcsfontosságú, de mivel a gyártók már most is a határig feszegetik költségeiket, amit Chris Anderson (www.wired.com) "versenyfutásnak" nevez, más módon kell versenyezniük, ami azt jelenti, hogy le kell zuhanniuk. tovább, mint a legalacsonyabb ár. Ezeknek az ingyenes áruknak és szolgáltatásoknak azonban értékkel kell rendelkezniük még akkor is, ha nincs árcédula. Kétféleképpen nézhetjük meg az értéket; az altruista és a normális. Ez utóbbi a kínálat és a kereslet közötti normális kapcsolatot indukálja, ahol a kereslet növekszik, az árhoz hasonlóan, és fordítva. Az első azonban a másokkal való törődés önzetlen módja, vagy egyszerűbben az önzés ellentéte (www.ne.se). Lefordítva ez azt jelenti, hogy az emberek vagy a vállalkozások valójában ingyen adhatnak oda dolgokat, anélkül, hogy gazdasági haszonszerzésre törekednének. Tanulmányunk tehát azt vizsgálja, hogy a gazdasági és monetáris érték mérésén kívül szükség van-e értékmérésre.
Automatikus fordítás | Eredeti megtekintése (Francia)