Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Latinas in the U.S.

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Latinas in the U.S. Maria-Gracia Inglessis
Libristo kód: 06821924
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
Marketers in the U.S. are paying more and more§attention to Hispanic women because of their§increasi... Teljes leírás
? points 198 b
32 861 Ft -4 %
31 224 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Resurrection Day Taft Sowder / Puha kötésű
common.buy 8 751 Ft
Cuban Revolution Geraldine Lievesley / Kemény kötésű
common.buy 26 453 Ft
Understanding Edmund White Nicholas F Radel / Kemény kötésű
common.buy 20 458 Ft
La Sorcellerie En B arn Et Dans Le Pays Basque Hilarion Barthety / Puha kötésű
common.buy 7 083 Ft
Schools for Slander Ruth Barrett / Puha kötésű
common.buy 4 690 Ft
Rhetoric, Science, and Magic in Seventeenth-century England Ryan J. Stark / Kemény kötésű
common.buy 35 803 Ft

Marketers in the U.S. are paying more and more§attention to Hispanic women because of their§increasing purchasing power. This book explores how§Hispanic women communicate their identities through§clothing, and how navigating between two cultures§affects their consumer behavior. Drawing on an§in-depth survey of ten Hispanic women, M.-G.§Inglessis offers a unique perspective on how clothes§embody their enduring cultural values. Those§values regardless of acculturation level strongly§influence the way in which Hispanic women communicate§their gender,§age, ethnicity, and social class. The book also§explains the interconnection between the adoption of§new clothing and sensorial experience, fit, and§interpersonal influence. Identifying major drivers§that influence Hispanic women s buying decisions, the§author offers both theoretical insight and practical§recommendations to marketers. The study presents a§cross-disciplinary approach from social psychology to§symbolic interactionism, diffusion of innovations,§and acculturation. Scholars, students, and§professionals in marketing, communication, retail,§and merchandising will find this book useful and§stimulating.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Latinas in the U.S.
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 252
EAN 9783639132021
Libristo kód 06821924
Súly 392
Méretek 150 x 220 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása