Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Lateral Marketing Philip Kotler
Libristo kód: 04891129
Kiadó John Wiley & Sons Inc, szeptember 2003
A revolutionary new system for generating the next big marketing ideas and opportunities According t... Teljes leírás
? points 99 b
16 962 Ft -8 %
15 437 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Grove Esther Kinsky / Puha kötésű
common.buy 5 913 Ft
Last Unicorn William DeBuys / Puha kötésű
common.buy 12 404 Ft
101 Famous Poems Roy J Cook / Kemény kötésű
common.buy 5 913 Ft
Cesty za poznáním Zdeněk Sázava / binding.
common.buy 1 758 Ft
Illuminati Mark Dice / Puha kötésű
common.buy 8 822 Ft
Basics - Ätherische Öle Sabrina Herber / Puha kötésű
common.buy 6 177 Ft
In Search of Venice Paul Morand / Puha kötésű
common.buy 26 720 Ft
Best-ever Burgers Valerie Ferguson / Kemény kötésű
common.buy 1 928 Ft
Working the Land Sandra Schackel / Kemény kötésű
common.buy 18 162 Ft
Capoeira ABC Alice Lohmöller / Puha kötésű
common.buy 19 343 Ft

A revolutionary new system for generating the next big marketing ideas and opportunities According to Philip Kotler, the widely acknowledged "father" of modern marketing, and Fernando Trias de Bes the marketing techniques pioneered in the 1960s and '70s have worked too well. Fierce competition among products with little or nothing to distinguish one from another, along with modern product positioning and targeted marketing techniques, have led to increasing market segmentation. If the trend continues, individual market segments soon will be too small to be profitable. In Lateral Marketing, Kotler and Trias de Bes unveil a revolutionary new model to help readers expand beyond vertical segmentation and generate fresh marketing ideas and opportunities. Philip Kotler (Chicago, IL) is the S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at Northwestern University's Kellogg School of Management. Fernando Trias de Bes (Barcelona, Spain) is the founder of Salvetti & Llombart whose clients include Pepsico, Sony, Hewlett-Packard, Nestle, Credit Suisse, and other top corporations.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Lateral Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2003
Oldalszám 224
EAN 9780471455165
ISBN 0471455164
Libristo kód 04891129
Súly 526
Méretek 166 x 241 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása