Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Late Age of Print

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Late Age of Print T Striphas
Libristo kód: 04042064
Kiadó Columbia University Press, január 2011
Ted Striphas argues that, although the production and propagation of books have undoubtedly entered... Teljes leírás
? points 93 b
14 424 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Behind Her Eyes Sarah Pinborough / Puha kötésű
common.buy 4 029 Ft
Chrysalis Tarot Toney Brooks / Kártya
common.buy 7 859 Ft
Upcyclist Antonia Edwards / Kemény kötésű
common.buy 15 838 Ft
Stranger Max Frei / Puha kötésű
common.buy 8 731 Ft
Ronald Reagan Michael Schaller / Kemény kötésű
common.buy 7 112 Ft
Melancholy: Book Two of The Cure (Omnibus Edition) Charlotte McConaghy / Puha kötésű
common.buy 8 806 Ft
Rare Books and Special Collections Sidney E. Berger / Puha kötésű
common.buy 64 164 Ft
Ryokan Elizabeth Heilman Brooke / Kemény kötésű
common.buy 18 642 Ft
Edgar Allan Poe Anja Frank / Puha kötésű
common.buy 6 828 Ft
In Love & Trouble Alice Walker / Puha kötésű
common.buy 7 595 Ft
To the Ends of the Earth T M Devine / Puha kötésű
common.buy 5 912 Ft
Vladimir Ilich Lenin Vidas Rebeldes / Puha kötésű
common.buy 6 256 Ft
Management of Voice Disorders M. D. Morrison / Puha kötésű
common.buy 46 473 Ft
Enchanting a Disenchanted World George F. Ritzer / Puha kötésű
common.buy 45 263 Ft
Burning Emerald Jaime Reed / Puha kötésű
common.buy 7 202 Ft
The Winning Way Brian Tracy / Kemény kötésű
common.buy 10 863 Ft

Ted Striphas argues that, although the production and propagation of books have undoubtedly entered a new phase, printed works are still very much a part of our everyday lives. With examples from trade journals, news media, films, advertisements, and a host of other commercial and scholarly materials, Striphas tells a story of modern publishing that proves, even in a rapidly digitizing world, books are anything but dead. From the rise of retail superstores to Oprah's phenomenal reach, Striphas tracks the methods through which the book industry has adapted (or has failed to adapt) to rapid changes in twentieth-century print culture. Barnes & Noble, Borders, and Amazon.com have established new routes of traffic in and around books, and pop sensations like Harry Potter and the Oprah Book Club have inspired the kind of brand loyalty that could only make advertisers swoon. At the same time, advances in digital technology have presented the book industry with extraordinary threats and unique opportunities. Striphas's provocative analysis offers a counternarrative to those who either triumphantly declare the end of printed books or deeply mourn their passing. With wit and brilliant insight, he isolates the invisible processes through which books have come to mediate our social interactions and influence our habits of consumption, integrating themselves into our routines and intellects like never before.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása