Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

L'obsession du service client - Les secrets d'une start-up qui a tout misé sur l'expérience client

Nyelv FranciaFrancia
Könyv Puha kötésű
Könyv L'obsession du service client - Les secrets d'une start-up qui a tout misé sur l'expérience client Jonathan Lefèvre
Libristo kód: 33977176
Quelle image avez-vous des services clients ? Probablement rien d’assez élogieux pour m... Teljes leírás
? points 80 b
12 479 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Unofficial Studio Ghibli Cookbook / Kemény kötésű
common.buy 6 446 Ft
toplistás
The Ballad of Songbirds and Snakes Suzanne Collins / Puha kötésű
common.buy 3 715 Ft
toplistás
Witch Hat Atelier 1 Kamome Shirahama / Puha kötésű
common.buy 4 849 Ft
toplistás
The Hard Thing about Hard Things Ben Horowitz / Kemény kötésű
common.buy 9 340 Ft
toplistás
Insight: Intermediate Student Book Jayne Widman / Puha kötésű
common.buy 10 101 Ft
Rick and Morty: The Official Cookbook August Craig / Kemény kötésű
common.buy 10 738 Ft
Key Account Manager Frédéric Vendeuvre / Puha kötésű
common.buy 13 657 Ft
Améliorer ses compétences de vendeur Baruch Sigler / Puha kötésű
common.buy 7 490 Ft
Cover Of Darkness Chris Cam / Puha kötésű
common.buy 7 351 Ft
Le Parfum de la Trahison - livre II Erin Beaty / Puha kötésű
common.buy 8 296 Ft
Histoire du monde au XVe siècle, tome 2 Patrick Boucheron / Puha kötésű
common.buy 8 201 Ft
Nature et fonctions cérébrales selon Aristote Léa Derome / Puha kötésű
common.buy 20 665 Ft

Quelle image avez-vous des services clients ? Probablement rien d’assez élogieux pour mériter la surenchère commerciale d’une quatrième de couverture. Entre scripts déshumanisés, musiques d’attente, délocalisations et transferts d’appels, les services clients nous ont tous déjà fait vivre des expériences frustrantes (pour rester  poli). On comprend mal comment les entreprises s’en préoccupent si peu.Pourtant, une autre voie existe. Certains ont fait du service client leur raison d’être, leur obsession. Au lieu de le voir comme un poste de dépenses, ils en ont fait la recette de leur succès.Je n’aurais pas cru ça possible jusqu’à l’expérimenter moi-même chez Capitaine Train. En allant à contre-courant des idées reçues sur le service client, nous avons transformé ce sujet dévalorisé en un solide levier de croissance. Laissez-moi vous raconter comment.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés L'obsession du service client - Les secrets d'une start-up qui a tout misé sur l'expérience client
Nyelv Francia
Kötés Könyv - Puha kötésű
EAN 9782100784929
Libristo kód 33977176
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása