Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kundenzufriedenheit im Versandhandel

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kundenzufriedenheit im Versandhandel Nina Meinel
Libristo kód: 06812681
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Der Markt ist geprägt von Veränderung der Umwelt, in der Unternehmen und Kunden gemeinsam agieren. U... Teljes leírás
? points 149 b
24 662 Ft -4 %
23 436 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Nana, Vol. 11 Ai Yazawa / Puha kötésű
common.buy 3 904 Ft
Skip Beat!. Bd.33 Yoshiki Nakamura / Puha kötésű
common.buy 2 519 Ft
Autismus heilen. Tl.2 Kerri Rivera / Kemény kötésű
common.buy 9 411 Ft
Kriegsgreuel Sönke Neitzel / Kemény kötésű
common.buy 20 695 Ft
Are We Divorced, Too Daddy? Vickie Gunnells-Hodge / Puha kötésű
common.buy 4 690 Ft
Epidemie de Cholera de Kayes Alassane Kouma / Puha kötésű
common.buy 26 851 Ft
Cutaneous Melanoma and Precursor Lesions Dirk J. Ruiter / Puha kötésű
common.buy 103 526 Ft
Human Magnetoreception Tyson Platt / Puha kötésű
common.buy 19 547 Ft
Speditionskaufmann Wolfgang Oelfke / Puha kötésű
common.buy 33 461 Ft
Weather Darlene R. Stille / Puha kötésű
common.buy 3 652 Ft
Assessment 3.0 Mark Barnes / Puha kötésű
common.buy 11 380 Ft
Maras en El Salvador Maria del Pilar López Fernandez / Puha kötésű
common.buy 23 703 Ft

Der Markt ist geprägt von Veränderung der Umwelt, in der Unternehmen und Kunden gemeinsam agieren. Um Unternehmenserfolge zu erzielen, ist es wichtig, dass Unternehmen ihre bereits akquirierten Kunden zufrieden stellen und dadurch an das Unternehmen binden können. Eine kundenorientierte Ausrichtung§der Unternehmensstrategie stellt folglich eine Schlüsselfunktion dar. Auch Unternehmen der§Versandhandelsbranche obliegen diesen Veränderungen und damit ist eine kundenorientierte Unternehmensstrategie eine wichtige Komponente der Unternehmensführung. Zentrale Bausteine der Kundenorientierung sind dabei die Kundenzufriedenheit und die Kundenbindung. Die Autorin entwickelt ein branchenspezifisches Modell der Kundenzufriedenheit für den Versandhandel und erklärt die Methodik der Kausalanalyse und des Logit-Modells. Darauf aufbauend erfolgt eine empirische Überprüfung der Modellkonzeption anhand der beiden vorgestellten Verfahren und deren Gegenüberstellung. Das Buch richtet sich an Entscheidungsträger der Versandhandelsbranche und deren Verbände, sowie an Wirtschaftswissenschaftler, Manager und an Unternehmen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kundenzufriedenheit im Versandhandel
Szerző Nina Meinel
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 148
EAN 9783639029451
Libristo kód 06812681
Súly 237
Méretek 150 x 9 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása