Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Kundenservice im Lebensmitteleinzelhandel

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kundenservice im Lebensmitteleinzelhandel Oliver Distel
Libristo kód: 01883696
Kiadó Examicus Verlag, július 2012
Diplomarbeit aus dem Jahr 1997 im Fachbereich BWL - Allgemeines, Note: 1.3, Fachhochschule für Wirts... Teljes leírás
? points 178 b
27 974 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lernen Manfred Spitzer / Puha kötésű
common.buy 12 107 Ft
Die weiße Giraffe Lauren St. John / Kemény kötésű
common.buy 5 582 Ft
hamarosan
Taterschaft in Europa Bettina Weißer / Kemény kötésű
common.buy 66 660 Ft
Culture and Anarchy Matthew Arnold / Kemény kötésű
common.buy 20 385 Ft
Cut-up-Couture Koko Yamase / Puha kötésű
common.buy 2 384 Ft
Innovation System Frontiers Brian Wixted / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft
Bio-synthetic Polymer Conjugates Helmut Schlaad / Kemény kötésű
common.buy 103 153 Ft
Legacysoftware Dieter Masak / Kemény kötésű
common.buy 28 697 Ft
hamarosan
Die Landkarte des Himmels Félix J. Palma / Puha kötésű
common.buy 7 118 Ft

Diplomarbeit aus dem Jahr 1997 im Fachbereich BWL - Allgemeines, Note: 1.3, Fachhochschule für Wirtschaft Berlin, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Diplomarbeit gliedert sich in zwei Teilbereiche. Im ersten werden die wichtigsten Begrifflichkeiten und Instrumentarien aus dem Servicesektor ausführlich erklärt und beschrieben (z.B. Kundendienst, After-Sales-Service und Beschwerdemanagement). Im zweiten Teil der Arbeit wird eine empirische Studie durchgeführt, die nicht - wie so häufig die Einstellung der Kunden zum Thema Kundenservice fokussiert- sondern sich mit der Einstellung der Einzelhandelsunternehmen und deren Bemühungen auf diesem Gebiet beschäftigt. Die Ergebnisse der Studie sind sehr überraschend, besonders wenn man Sie mit den Forderungen der Kunden vergleicht.Abschließend gibt es einige Ideen, wie man eine echte Servicekultur in Deutschland etablieren könnte.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kundenservice im Lebensmitteleinzelhandel
Szerző Oliver Distel
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 100
EAN 9783867461474
ISBN 3867461473
Libristo kód 01883696
Súly 141
Méretek 148 x 210 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása