Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Kundenintegration im Neuproduktentwicklungsprozess in KMU

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kundenintegration im Neuproduktentwicklungsprozess in KMU Birgit Partl
Libristo kód: 06810982
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
INNOVATION BEDEUTET SICH VON ALTEM ZU TRENNEN.§In Zusammenhang mit Innovationen taucht der Kunde imm... Teljes leírás
? points 149 b
24 454 Ft -4 %
23 239 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


L'histoire d'Alicia Chloe Lapierre / Puha kötésű
common.buy 5 352 Ft
Imagining Identity in New Spain Magali M Carrera / Puha kötésű
common.buy 13 444 Ft
Hurricane Katrina Couldn't Break Us Susanna K. Green / Puha kötésű
common.buy 5 941 Ft
Introduction to the English Classics William Peterfield Trent / Kemény kötésű
common.buy 15 720 Ft
Jusqu'a ce que mort s'ensuive Ariel Prunell / Puha kötésű
common.buy 12 131 Ft

INNOVATION BEDEUTET SICH VON ALTEM ZU TRENNEN.§In Zusammenhang mit Innovationen taucht der Kunde immer wieder auf, denn es ist im weitesten Sinne der Markt, welcher die Innovation annehmen muss. Jedoch sind Kunden längst nicht mehr nur passive Akteure (Konsumenten), sondern selbst Erfinder, bemerken schneller Schwachstellen und finden Lösungen dazu. §Gerade für die KMU, die einen hohen Anteil am europäischen Markt ausmachen, sind Kunden bevorzugte Kooperationspartner im Innovationsprozess. Praktiker sowie Forscher sehen die Integration von Kunden bzw. kreativen Anwendern als angemessene Strategie für die KMU um radikale Innovationen hervorzubringen.§In dieser Arbeit wird der Frage nachgegangen, inwiefern und wie nun diese innovative Nachfragerseite von Herstellern genutzt und in den Innovationsprozess eines Unternehmens mit einbezogen werden kann. Insbesondere ist es interessant zu wissen, wie sich eine solche Kooperation zwischen Hersteller und Kunden bzw. Anwender heutzutage in der Praxis von KMU gestaltet und ob die Potenziale von innovativen Kunden erkannt werden.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kundenintegration im Neuproduktentwicklungsprozess in KMU
Szerző Birgit Partl
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 160
EAN 9783639009033
Libristo kód 06810982
Súly 255
Méretek 150 x 220 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása