Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Kundenclubs als Instrument der Kundenbindung im Destinationsmarketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kundenclubs als Instrument der Kundenbindung im Destinationsmarketing Dagmar Kaspar
Libristo kód: 06842663
Kiadó VDM Verlag, június 2011
Die Vermarktung von Destinationen ist ein wesentlicher Bereich der Tourismuswirtschaft. Auch im B2B-... Teljes leírás
? points 208 b
32 552 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Index Christopher Tolkien / Puha kötésű
common.buy 5 065 Ft
Three Little Wolves and the Big Bad Pig Eugenios Trivizas / Puha kötésű
common.buy 3 559 Ft
Fotoperiodismo En Su Nuevo Horizonte Digital Osiris Rosa Felix / Puha kötésű
common.buy 18 929 Ft
Washington on Washington Paul M. Zall / Kemény kötésű
common.buy 11 480 Ft

Die Vermarktung von Destinationen ist ein wesentlicher Bereich der Tourismuswirtschaft. Auch im B2B-Bereich, d.h. zwischen internationalen Reiseveranstaltern einerseits und nationalen Marketingverantwortlichen andererseits, ist es wichtig, Kundenbindung zu erzeugen. Der Wiener Tourismusverband hat mit der Gründung des "Vienna Experts Club International" das Konzept des Kundenclubs auf das B2B-Destinationsmarketing übertragen. Ist es dadurch gelungen, die Verkaufsprofis zu einer verstärkten Auseinandersetzung mit dem Angebot der Destination zu motivieren? Ist ihre Bereitschaft, die Destination zu bewerben und weiterzuempfehlen, erhöht? Die Autorin Dagmar Kaspar stellt einführend die Marktstruktur und die Bedeutung der Tourismuswirtschaft dar und beleuchtet die Rolle von Tourismusorganisationen und ihre Marketinginstrumente. Sie analysiert die Konzepte von Kundenzufriedenheit und Kundenbindung und zeigt Struktur und potenzielle Leistungen von Kundenclubs auf. Im Rahmen einer Online-Befragung untersucht sie die Effektivität und die Akzeptanz des Vienna Experts Clubs. Das Buch richtet sich sowohl an Touristiker als auch an Marketing-Spezialisten anderer Branchen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kundenclubs als Instrument der Kundenbindung im Destinationsmarketing
Szerző Dagmar Kaspar
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 180
EAN 9783639357004
ISBN 3639357000
Libristo kód 06842663
Kiadó VDM Verlag
Súly 272
Méretek 152 x 229 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása