Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kulturwissenschaftliche Motivforschung bei Konsumenten

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kulturwissenschaftliche Motivforschung bei Konsumenten Pierre Christoph Poyault
Libristo kód: 01620088
Kiadó Grin Publishing, április 2009
Studienarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 110 b
18 147 Ft -2 %
17 777 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


To the End of the Land David Grossman / Puha kötésű
common.buy 6 437 Ft
e-Research Collaboration Murugan Anandarajan / Kemény kötésű
common.buy 48 890 Ft
Abendland Michael Köhlmeier / Puha kötésű
common.buy 6 241 Ft
Statistical Modeling for Computer-Aided Design of MOS VLSI Circuits Christopher Michael / Kemény kötésű
common.buy 48 890 Ft
Encryption for Digital Content Aggelos Kiayias / Puha kötésű
common.buy 48 890 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 1,0, Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg (Fakultät für Geistes-, Sozial- und Erziehungswissenschaft), Veranstaltung: Studienmodul Kulturwissenschaft: Motiv- und Konsumforschung, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Arbeit beruht auf der qualitativen Erhebung von drei narrativen Interviews. Die Aussagen der Konsumenten werden mittels konsumkultureller Theorieansätze der Cultural Studies durchleuchtet. Die Betrachtungen der Konsumenten werden u.a. unter folgenden Aspekten analysiert: Ihre Motive, Bedürfnisse und Aneignungsformen; das Walkman-Handy als Kommunikator, Repräsentator und als Mittel der Identitätsstiftung sowie die Imagebildung und die Vermenschlichung des Produkts. Die Arbeit stellt heraus, welche Potentiale das Marketing und das Design dem Produkt verleihen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kulturwissenschaftliche Motivforschung bei Konsumenten
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 88
EAN 9783640316632
ISBN 3640316630
Libristo kód 01620088
Súly 127
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása