Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Krisenkommunikation von Unternehmen im Social Web

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Krisenkommunikation von Unternehmen im Social Web Tobias Mattl
Libristo kód: 09026856
Kiadó Diplomica Verlag, október 2014
Social Media spielt nicht nur in der Freizeit der Internetuser eine bedeutende Rolle. Auch an der Un... Teljes leírás
? points 179 b
28 262 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Mayor of Casterbridge Thomas Hardy / Puha kötésű
common.buy 8 798 Ft
Fragmented Yet One Ph D Stephen Ade Do Ade Sa Nya / Kemény kötésű
common.buy 14 638 Ft
Science of Getting Rich (Qualitas Classics) Wallace D. Wattles / Puha kötésű
common.buy 4 558 Ft
Cooperation in Wireless Networks: Principles and Applications Frank H. P. Fitzek / Puha kötésű
common.buy 80 602 Ft
Hero in France Alan Furst / Puha kötésű
common.buy 4 650 Ft
Versionen Peter Baur / Könyv
common.buy 7 673 Ft
Jorge Braga e Mariosan Fonseca Ferreira Renato / Puha kötésű
common.buy 37 039 Ft
Wer moechtest Du sein? Hellmut Hilse / Puha kötésű
common.buy 10 206 Ft
Mein liebster Rijk Andrea Meyer Zu Natrup / Puha kötésű
common.buy 9 193 Ft
Dreaming of Djinn Liz Grzyb / Puha kötésű
common.buy 8 084 Ft
Sex-The Devil's Doorway Professor Robert Griffin / Kemény kötésű
common.buy 15 002 Ft
Trauma for the FRCS (Tr + Orth) Examination Alex Trompeter / Puha kötésű
common.buy 40 489 Ft

Social Media spielt nicht nur in der Freizeit der Internetuser eine bedeutende Rolle. Auch an der Unternehmenskommunikation sind Internet und soziale Vernetzung maßgeblich beteiligt. Heutzutage findet im Zeitalter des selbstbewussten Internetnutzers ein Dialog zwischen Bürgern und Unternehmen statt, der gepflegt werden muss. Besonders in Krisensituationen wird diese Pflege für das Unternehmen wichtig. Dieses Buch widmet sich der Frage, welche Faktoren der Krisenkommunikation zu Erfolg im Social Web beitragen können. Hierbei werden bewährte Erfolgsfaktoren kritisch untersucht und Wege neuer und moderner Krisenkommunikation aufgezeigt. Der Autor analysiert, welche Verhaltensregeln für die Unternehmen in der Interaktion mit Internetnutzern gelten und wie sich das Machtverhältnis seit der Entstehung der sozialen Netzwerke nachhaltig gewandelt hat.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Krisenkommunikation von Unternehmen im Social Web
Szerző Tobias Mattl
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 118
EAN 9783958507210
ISBN 3958507212
Libristo kód 09026856
Súly 218
Méretek 178 x 254 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása