Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Kooperatives Distributionsmanagement und Distributionserfolg

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kooperatives Distributionsmanagement und Distributionserfolg Lena Katharina Fitzen
Libristo kód: 12710009
Kiadó Josef Eul Verlag Gmbh, december 2011
Der Distributionsbereich ist für Automobilhersteller im Kontext einer nachhaltigen Wettbewerbsdiffer... Teljes leírás
? points 159 b
27 416 Ft -9 %
24 753 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Bible dětských pokrmů Annabel Karmel / Puha kötésű
common.buy 6 161 Ft
Adult Coloring Journal Courtney Wegner / Puha kötésű
common.buy 5 787 Ft
Interfaces Crystallization Viscoelasticity A. Budkowski / Kemény kötésű
common.buy 53 118 Ft
Theoretisch gut gerüstet? Niklas Schörnig / Puha kötésű
common.buy 18 687 Ft
Finding Shakespeare's New Place Paul Edmonson / Puha kötésű
common.buy 15 076 Ft
An Economic Analysis of the Environmental Impacts of Livestock Grazing Erdenesaikhan Naidansuren / Puha kötésű
common.buy 13 398 Ft
Okko, El ciclo de la tierra 1 Hub / Puha kötésű
common.buy 8 482 Ft

Der Distributionsbereich ist für Automobilhersteller im Kontext einer nachhaltigen Wettbewerbsdifferenzierung zunehmend von Relevanz. Die vorliegende Arbeit untersucht theoretisch und empirisch den Einfluss des kooperativen Distributionsmanagements der Automobilhersteller auf den Erfolg des Distributionssystems, wobei dieser Zusammenhang primär aus der Perspektive der Vertragshändler bewertet wird. Hierzu wird auf Basis verschiedener theoretischer Ansätze ein Konzept des kooperativen Distributionsmanagements entwickelt und mit Hilfe einer umfassenden Befragung von Vertragshändlern empirisch überprüft. Zusätzlich finden aktuelle Methoden und Ansätze der varianzbasierten Strukturgleichungsanalyse Anwendung. Gegenüber der bestehenden Literatur ermöglicht die Untersuchung differenziertere Erkenntnisse über den Erfolg vertikaler Kooperationen. Mit der Analyse methodischer Fragestellungen der Marketing- und Managementforschung ist die Arbeit für Wissenschaftler und Praktiker aus dem Bereich des Automobilvertriebs von besonderem Interesse.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kooperatives Distributionsmanagement und Distributionserfolg
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 412
EAN 9783844101058
ISBN 3844101055
Libristo kód 12710009
Súly 595
Méretek 148 x 210 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása