Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kognitive Primingeffekte in TV-Umfeldern

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kognitive Primingeffekte in TV-Umfeldern Jan Becher
Libristo kód: 06818537
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Die spannende Verfolgungsjagd in einem Actionfilm§wird abrupt von einem Werbeblock§mit Spots über ei... Teljes leírás
? points 124 b
20 570 Ft -4 %
19 547 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Cats / Puha kötésű
common.buy 3 008 Ft
Le notariat à l'ère de la mondialisation Laurent Barnich / Puha kötésű
common.buy 44 776 Ft
Governance Reform in Africa Jerome Bachelard / Kemény kötésű
common.buy 100 393 Ft
User-Centered Translation Tiina Tuominen / Kemény kötésű
common.buy 95 642 Ft
Erziehung des Herzens Gustave Flaubert / Puha kötésű
common.buy 6 106 Ft
Islamic Financing Muhammad Hanif / Puha kötésű
common.buy 28 423 Ft
Seeds of Summer Deborah Vogts / Puha kötésű
common.buy 7 053 Ft
West Seattle Southwest Seattle Historical Society Log / Kemény kötésű
common.buy 11 743 Ft
Laugh Again Hope Again Dr Charles R Swindoll / Puha kötésű
common.buy 6 529 Ft
Phoenix Without the Ashes Gary English / Kemény kötésű
common.buy 47 340 Ft
Backpacking Nevada Mike White / Puha kötésű
common.buy 7 521 Ft
Life of Selina Campbell Loretta M. Long / Puha kötésű
common.buy 15 204 Ft

Die spannende Verfolgungsjagd in einem Actionfilm§wird abrupt von einem Werbeblock§mit Spots über ein neues Waschmittel, ein Cola-Mix§Getränk und ein neues Familienauto§unterbrochen. Ein anderes Mal werden die gleichen§Spots in einer Werbepause gesehen,§die in einer langweiligen Passage einer§Fernsehdokumentation geschaltet wird. §Solche Szenarien erscheinen täglich im Fernsehen und§zeigen nur einige der vielfältigen§Konstellationen auf, die es für Werbung und§Programmumfelder gibt. Eines wird hierbei§deutlich: Werbung erscheint im Fernsehen niemals§isoliert, sondern immer eingebunden§in ein Programmumfeld. Thema der vorliegenden Arbeit§ist der Versuch, den Einfluß von§genau diesen Programmumfeldern auf die Wahrnehmung§und Informationsverarbeitung§nachfolgender Werbung zu erklären. Zur Erklärung§dieses Einflusses werden theoretische§Modelle zum Gedächtnisaufbau und den Prozessen im§Langzeitgedächtnis herangezogen. Darauf aufbauend§wird dieser Einfluß anhand eines Experimentes§untersucht.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kognitive Primingeffekte in TV-Umfeldern
Szerző Jan Becher
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 116
EAN 9783639094732
Libristo kód 06818537
Súly 189
Méretek 150 x 7 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása