Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Knowledge Services Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Knowledge Services Management Peter K. Mills
Libristo kód: 01380770
Kiadó Springer-Verlag New York Inc., december 2008
Knowledge Services Management looks at the transformation of the traditional workplace into a quasi-... Teljes leírás
? points 154 b
24 806 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Návrat k moudrosti a lásce Pavla Kašparcová / Puha kötésű
common.buy 2 621 Ft
hamarosan
Legendary Golf Clubhouses of the U.S. and Great Britain Richard Diedrich / Kemény kötésű
common.buy 18 467 Ft
Illusion of Certainty Erik Rifkin / Puha kötésű
common.buy 24 806 Ft
Politische Klasse und Verfassung. Hans Herbert von Arnim / Puha kötésű
common.buy 27 638 Ft
Black Girl, White Girl Joyce C. Oates / Puha kötésű
common.buy 5 809 Ft
Transgenic Xenopus Shlomo Seidman / Kemény kötésű
common.buy 48 890 Ft
Ecological Informatics Friedrich Recknagel / Kemény kötésű
common.buy 98 553 Ft
Maurice Blanchot and Fragmentary Writing Leslie Hill / Puha kötésű
common.buy 27 411 Ft

Knowledge Services Management looks at the transformation of the traditional workplace into a quasi-internal market environment where work activities in knowledge services are organized around clusters of similar or complementary knowledge stocks to address particular types of customer-clients priorities. The book explores a new internal market structure for these service organizations and the implications this presents for managers and scholars in the 21st century workplace. By adopting an internal market perspective, the book develops new organizational forms outside the traditional hierarchical paradigm, which is ill-suited for the emerging knowledge workplace, in order to effectively manage emerging knowledge services. The indispensable role of customer/client in the operations of these organizations is examined, as is the creation of the Proventure Workplace , a work environment which accentuates jobs requiring rich cognitive skills for continuing innovation and creativity.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása