Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Knowledge-Driven Work Michio Nitta
Libristo kód: 04514213
Kiadó Oxford University Press Inc, október 1998
The daily work experiences of people in almost any part of the world are shaped by workplace innovat... Teljes leírás
? points 478 b
74 325 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Marry Me John Updike / Puha kötésű
common.buy 5 479 Ft
Fall of France Julian Jackson / Puha kötésű
common.buy 7 810 Ft
Blue Guide Literary Companion Rome Annabel Barber / Puha kötésű
common.buy 3 671 Ft
Desert Animal Adaptions Julie Murphy / Puha kötésű
common.buy 3 955 Ft
Perseus and the Gorgon Rob Lloyd Jones / Kemény kötésű
common.buy 2 814 Ft
Historiography and Imagination T. P. Wiseman / Puha kötésű
common.buy 19 902 Ft
Seduction Theory Thomas Beller / Puha kötésű
common.buy 7 919 Ft
Wisdom, Intelligence, and Creativity Synthesized Robert J. Sternberg / Puha kötésű
common.buy 18 189 Ft
Identity, Ethnic Diversity and Community Cohesion M Wetherell / Puha kötésű
common.buy 30 232 Ft

The daily work experiences of people in almost any part of the world are shaped by workplace innovations. Despite the vast diffusion of work practices, little is known about what it means for a company in the region to identify what it sees as the best practice and then introduce these practices in another culture which are less visible than the global exchange of products and services, but more significant. This book provides us with a closeup of eight Japanese affiliated manufacturing facilities operating in the United States and the beginnings of a reverse diffusion of innovation back to Japan. The key finding in this book is that massive global diffusion of work practices rests on something very fragile. This is the process by which individuals and groups of people come to new understandings that enable them to adopt new work practices. It is a process termed "virtual knowledge", which can be found at that critical time when understandings are still in formation. Also , the book reveals how some organizations have anticipated and channeled virtual knowledge that is constantly emerging from different groups in the organization. This turns out to be the core building block for continuous improvement in operations and is central to the process of diffusion. The process is part of a much larger process of global diffusion from Japan, the United States and other nations to all parts of the world.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása