Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Knowledge Creation in Education

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Knowledge Creation in Education Seng Chee Tan
Libristo kód: 02531852
Kiadó Springer Verlag, Singapore, július 2014
This book arises from research conducted through Singapore s National Institute of Education on such... Teljes leírás
? points 509 b
80 171 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Plant Responses to Drought Stress Ricardo Aroca / Kemény kötésű
common.buy 103 526 Ft
hamarosan
Greifen und BeGreifen Sally Goddard Blythe / Puha kötésű
common.buy 7 254 Ft
Landreform in Namibia Simon Jakobs / Puha kötésű
common.buy 22 237 Ft
Pluralistische Demokratie Winfried Steffani / Puha kötésű
common.buy 19 436 Ft
Digitale Kommunikation Christoph Meinel / Kemény kötésű
common.buy 38 116 Ft

This book arises from research conducted through Singapore s National Institute of Education on such topics as integrating knowledge building pedagogies into Singaporean classrooms, with both students and teachers across school levels, from primary schools to high schools. Additionally, international scholars contribute research on theories of knowledge creation, methodological foundations of research on knowledge creation, knowledge creation pedagogies in classrooms and knowledge creation work involving educators. The book is organized in two sections. Section A focuses on theoretical, technological and methodological issues, where sources of justification for claims are predominantly theories and extant literature, although empirical evidence is used extensively in one chapter. Section B reports knowledge creation practices in schools, with teachers, students or both; the key sources of justification for claims are predominantly empirical evidence and narratives of experience The editor asserts that schools should focus on developing students capacity and disposition in knowledge creation work; at the same time, leaders and teachers alike should continue to develop their professional knowledge as a community. In the knowledge building vernacular, the chapters are knowledge artifacts artifacts that not only document the findings of the editors and authors, but that also mediate future advancement in this area of research work. The ultimate aim of the book is to inspire new ideas, and to illuminate the path for researchers of similar interest in knowledge creation in education.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása