Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kinderculture

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Kinderculture Shirley Steinberg
Libristo kód: 04725283
Kiadó Taylor & Francis Inc, január 2011
America is a corporatized society defined by a culture of consumerism, and the youth market is one o... Teljes leírás
? points 164 b
25 829 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Knock Knock Apology Nifty Note / Puha kötésű
common.buy 1 874 Ft
hamarosan
Enrico Castellani Renata Wirz / Kemény kötésű
common.buy 107 602 Ft
Nineteenth Century Literature Criticism Marie Lazzari / Kemény kötésű
common.buy 245 108 Ft
Proximity, Levinas, and the Soul of Law Desmond Manderson / Puha kötésű
common.buy 17 562 Ft
Glass! Love!! Perpetual Motion!!! / Kemény kötésű
common.buy 20 474 Ft
Introduction To Hida Distributions Si Si / Kemény kötésű
common.buy 47 214 Ft
Crystal Structure Analysis Robert Gould / Kemény kötésű
common.buy 89 642 Ft
Dynamic Factor Demand in a Rationing Context Werner Smolny / Puha kötésű
common.buy 52 141 Ft
Distance Learning Marcia L. Williams / Puha kötésű
common.buy 61 929 Ft
Understanding Green Building Materials Traci Rider / Puha kötésű
common.buy 9 537 Ft

America is a corporatized society defined by a culture of consumerism, and the youth market is one of the groups that corporations target most. By marketing directly to children, through television, movies, radio, video games, toys, books, and fast food, advertisers have produced a "kinderculture." In this eye-opening book, editor Shirley R. Steinberg reveals the profound impact that our purchasing-obsessed culture has on our children and argues that the experience of childhood has been reshaped into something that is prefabricated. Analyzing the pervasive influence of these corporate productions, top experts in the fields of education, sociology, communications, and cultural studies contribute incisive essays that students, parents, educators, and general readers will find insightful and entertaining. Including seven new chapters, this third edition is thoroughly updated with examinations of the icons that shape the values and consciousness of today's children, including Twilight, True Blood, and vampires, hip hop, Hannah Montana, Disney, and others.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása