Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Key Success Factors of New Products / Product Innovations

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Key Success Factors of New Products / Product Innovations Raffaele Aledda
Libristo kód: 01637482
Kiadó Grin Verlag, november 2009
Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Teljes leírás
? points 184 b
28 912 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Raduga po-novomu 1 Učebnica collegium / Puha kötésű
common.buy 4 469 Ft
Black Belt Krav Maga Darren Levine / Puha kötésű
common.buy 8 232 Ft
Troy High Lisa Greenwald / Puha kötésű
common.buy 2 534 Ft
Warren Buffett Benjamin S. Prader / Puha kötésű
common.buy 8 060 Ft
Culture of Food Massimo Montanari / Puha kötésű
common.buy 26 942 Ft
New Directions in Information Behaviour Amanda Spink / Kemény kötésű
common.buy 85 239 Ft
Bedside Procedures in the ICU Falter / Puha kötésű
common.buy 67 153 Ft
Polymer Products D. Morton-Jones / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Great Darkness Jim Kelly / Puha kötésű
common.buy 5 557 Ft

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1,7, International University of Applied Sciences Bad Honnef - Bonn, language: English, abstract: The new information age has seen an impressive shift to global markets and cross-border competition, resulting in customers increased expectations for higher quality products, competitive prices and better and faster services. Hence, companies aiming at striving success are focussing more and more on generating fast, innovative, and efficient solutions to satisfy customers expectations and to create value for shareholder. In view of that, the quest for new products capable to bestow the company with the differential advantage to position itself against its competitors has never been more critical than ever before. However, although innovations are generally seen as the engine of growth, only a small number survive the first year and generate significant value for shareholders. Thus, managers all around the world are keen to identify key factors of success to reduce uncertainty in the new product development process. Yet, history teaches us that product innovation is a complex and dynamic process whose success is difficult to measure, to forecast and which call for talented managers capable to identify and harmonize an array of exogenous, endogenous and consumer perception factors of success simultaneously. Most notably, consumers perception is difficult to map and far more complex to manage. Only new products and innovations that timely offer superior and unique benefits that are perceived as such by customers are marketable and sustainable in the long run and thus generate value for shareholders.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Key Success Factors of New Products / Product Innovations
Szerző Raffaele Aledda
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 104
EAN 9783640729319
ISBN 3640729315
Libristo kód 01637482
Kiadó Grin Verlag
Súly 149
Méretek 148 x 7 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása