Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Key Concepts in Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Key Concepts in Marketing Jim Blythe
Libristo kód: 04287162
Kiadó SAGE Publications Ltd, február 2009
"If you want a clear, well written and authoritative introduction to the ideas and concepts that und... Teljes leírás
? points 90 b
16 088 Ft -9 %
14 481 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


John Dee's Conversations with Angels Deborah E. Harkness / Puha kötésű
common.buy 11 664 Ft
Sag Harbor Colson Whitehead / Puha kötésű
common.buy 4 727 Ft
New Media / New Methods Jeff Rice / Puha kötésű
common.buy 13 997 Ft
Parish Priests Robin Greenwood / Puha kötésű
common.buy 7 482 Ft
Fantasticks George Fleming Rostand / Puha kötésű
common.buy 9 043 Ft
Pregnancy Loss Janetta Bensouilah / Puha kötésű
common.buy 18 997 Ft
On the Map Simon Garfield / Puha kötésű
common.buy 6 128 Ft

"If you want a clear, well written and authoritative introduction to the ideas and concepts that underpin the marketing discipline, this is the book for you". (Emeritus Professor Michael J Baker). "Each section draws the reader in to the story - the what and why of marketing, and also deals well with how. While it is educational and informing it is also a jolly good read". (Heather Skinner, Principal Lecturer, Glamorgan Business School). The perfect quick reference text for your marketing course, Key Concepts in Marketing introduces and examines the key issues, methods, models and debates that define the field of marketing today. Over 50 essential concepts are covered, including the marketing mix, branding, consumerism, marketing communication and corporate image. Each entries features: useful definition box; summary of the concept; a broader discussion; examples and illustrations; and key literature references. This extremely readable and accessible format provides the reader a wealth of information at their fingertips, and provides a valuable reference to any student of marketing. The SAGE Key Concepts series provides students with accessible and authoritative knowledge of the essential topics in a variety of disciplines. Cross-referenced throughout, the format encourages critical evaluation through understanding. Written by experienced and respected academics, the books are indispensable study aids and guides to comprehension.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Key Concepts in Marketing
Szerző Jim Blythe
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 232
EAN 9781847874993
ISBN 1847874991
Libristo kód 04287162
Súly 300
Méretek 143 x 216 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása