Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Junior Enterprises - Strategic Success Factors of Student Consultancies

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Junior Enterprises - Strategic Success Factors of Student Consultancies Christopher Hohlbein
Libristo kód: 04333848
Kiadó VDM Verlag Dr. Mueller E.K., május 2008
Consulting has a long history, and experienced several changes in the past. Since 40 years the conce... Teljes leírás
? points 151 b
23 474 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Flight of Rudolf Hess Roy Conyers / Puha kötésű
common.buy 4 565 Ft
Macbeth Giuseppe Verdi / Puha kötésű
common.buy 6 186 Ft
Maritime Ireland Aidan O´Sullivan / Puha kötésű
common.buy 12 393 Ft
Civilizations and World Systems Stephen K. Sanderson / Puha kötésű
common.buy 34 290 Ft

Consulting has a long history, and experienced several changes in the past. Since 40 years the concept ?student consultancy? has been established in more than 300 cities around Europe. The success of these student consultancies -also named Junior Enterprises- is remarkable, considering the strong competition on the consulting market. The author, Christopher Hohlbein, is investigating the strategic success factors of Junior Enterprises. What does companies request for consulting from a Junior Enterprise, instead of from a professional consulting? Is their quality of work compatible with that of professionals? Can Junior Enterprises provide consulting services, advices or results which cannot be delivered by professionals? What makes Junior Enterprises compete against professional consultancies? The common association with work performed by students is that they do not have the professionalism and quality as professionals do. But how can the increasing demand, considering the steady rising numbers of Junior Enterprises, for services performed by students be explained? This book is for companies that have to decide between receiving advisory from student or professional consultancies.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Junior Enterprises - Strategic Success Factors of Student Consultancies
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 104
EAN 9783639006933
ISBN 3639006933
Libristo kód 04333848
Súly 150
Méretek 152 x 229 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása