Nem vált be? Semmi gond! Nálunk 30 napon belül visszaküldheti
Ajándékutalvánnyal nem nyúlhat mellé. A megajándékozott az ajándékutalványért bármit választhat kínálatunkból.
30 nap a termék visszaküldésére
Miért vállalkozik egy fagottos arra, hogy J. S. Bach Csellószvitjeit megszólaltassa hangszerén? Ha mégis így tesz, akkor azt hogyan kivitelezze? Talán közhelyesek ezek a kérdések, de bátran állítom, hogy nem én vagyok az egyetlen, akiben felmerülnek. A közelmúltig azonban nem születtek fagott-átiratok, helyettük a nem kevés egyéni grafikával tarkított cselló kiadások álltak rendelkezésre. Jelen munkámban azt tuztem ki célul, hogy egy fagotton játszó hangszeres olyan átiratot vehessen kézbe ezekbol a muvekbol, amelyben a játékmódra vonatkozóan a leheto legtöbb egyértelmu utalást találja a kottaképben. Továbbá arra törekedtem, hogy ezek a megoldások legyenek minél hangszerszerubbek, azonban ne rugaszkodjanak el teljesen az eredetileg csellóra elképzelt zenétol, és - amennyire ez meghatározható - a rendkívül kreatív barokk eloadói gyakorlattól sem. Mindezek részletes átgondolására invitálom az olvasót, amely során legfoképpen a "hogyan" kérdés különbözo vetületeire keressük a válaszokat. Arra a kérdésre, hogy bármely hangszeres miért is szeret vagy szeretne Bachot játszani, szükséges-e választ adni?