Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

ITIL service strategy

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv ITIL service strategy Great Britain: Cabinet Office
Libristo kód: 02656319
Kiadó TSO, március 2013
This volume provides updated guidance on how to design, develop and implement service management bot... Teljes leírás
kiárusítás kiárusítás
43 459 Ft -94 %
2 176 Ft
Raktáron alacsony példányszámban Küldés 24 órán belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
This is How You Lose the Time War Amal El-Mohtar / Puha kötésű
common.buy 4 635 Ft
toplistás
The Little Prince Antoine de Saint-Exupery / Puha kötésű
common.buy 1 773 Ft
toplistás
University Physics with Modern Physics, Global Edition Hugh D. Young / Puha kötésű
common.buy 35 854 Ft
toplistás
ITIL(R) 4 Essentials / Puha kötésű
common.buy 15 694 Ft
ITIL 4 Exam Prep Questions, Answers & Explanations Christopher Scordo / Puha kötésű
common.buy 12 940 Ft
The Craft of Research Wayne C. Booth / Puha kötésű
common.buy 6 971 Ft
ITIL foundation handbook Stationery Office / Puha kötésű
common.buy 6 737 Ft
Star Wars X-Wing 2. Edition Fantasy Flight Games de / Játék
common.buy 20 996 Ft
kiárusítás
ITIL continual service improvement Great Britain: Cabinet Office / Puha kötésű
common.buy 2 161 Ft
Rules, Patterns and Words Dave Willis / Puha kötésű
common.buy 22 879 Ft
kiárusítás
ITIL service design Great Britain: Cabinet Office / Puha kötésű
common.buy 2 101 Ft
Basiskonfliktmechanismen nach Glasl Kerstin Mausberg / Puha kötésű
common.buy 16 207 Ft
Mathematik für Informatik und BioInformatik Manfred Wolff / Puha kötésű
common.buy 18 293 Ft

This volume provides updated guidance on how to design, develop and implement service management both as an organisational capability and a strategic asset. It is a guide to a strategic review of ITIL-based service management capabilities, with the aim of improving their alignment with overall business needs. It is written primarily for senior managers who provide leadership and direction in the form of objectives, plans and policies. It is also benefits mangers at other levels, by explaining the logic of senior management decisions.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés ITIL service strategy
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 573
EAN 9780113313853
ISBN 0113313853
Libristo kód 02656319
Kiadó TSO
Súly 2036
Méretek 217 x 279 x 30
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása