Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

ITIL Service Management Based on ITIL

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv ITIL Service Management Based on ITIL Pierre Bernard
Libristo kód: 09139071
Kiadó van Haren Publishing, október 2014
In the world of international IT Service Management the previous editions of this book have acquired... Teljes leírás
? points 138 b
22 138 Ft
Beszállítói készleten Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


ITIL(R) 4 Essentials / Puha kötésű
common.buy 14 831 Ft
hamarosan
Jump...And Your Life Will Appear Nancy Levin / Puha kötésű
common.buy 4 923 Ft
IT Project Management / Puha kötésű
common.buy 35 167 Ft
Gymnázium Antona Bernoláka Námestovo collegium / Kemény kötésű
common.buy 1 900 Ft
Shaking A Leg Angela Carter / Puha kötésű
common.buy 8 847 Ft
ITSM Process Design Guide Donna Knapp / Puha kötésű
common.buy 35 728 Ft
Practical Guide To World-Class IT Service Management Kevin J Smith / Kemény kötésű
common.buy 19 383 Ft
On the Wings of a Pig Claudia Noel / Puha kötésű
common.buy 6 385 Ft
Healing Houses Sheldon Norberg / Puha kötésű
common.buy 6 854 Ft
HOUSEHOLD PRAYER, FROM ANCIENT AND AUTHO HOUSEHOLD PRAYER / Kemény kötésű
common.buy 14 815 Ft
In Bed with the Romans Paul Chrystal / Kemény kötésű
common.buy 9 027 Ft
Caesar's De Analogia Alessandro Garcea / Kemény kötésű
common.buy 92 374 Ft

In the world of international IT Service Management the previous editions of this book have acquired an excellent reputation as guidance on the topic of ITIL. Over the years this authoritative guide has earned its place on the bookshelves and in the briefcases of industry experts as they implement best practices within their organizations. This revised edition is based on ITIL 2011 Edition. It is written in the same concise way as the previous editions and covering all the facts. Readers will find that this title succinctly covers the key aspects of ITIL 2011 Edition. It is endorsed by AXELOS, the official ITIL Accreditor. The ITIL Lifecycle is fully covered. In addition there is much attention to the 26 IT Service Management processes and 4 Functions. These are described in detail. This means that it is easy for all readers to access and grasp the concepts of processes and functions that are so pivotal to many service management day-to-day operations. This title covers the following: * Introduction to the Service Lifecycle * Lifecycle phase: Service Strategy * Lifecycle phase: Service Design * Lifecycle phase: Service Transition * Lifecycle phase: Service Operation * Lifecycle phase: Continual Service Improvement New, compared with the previous edition on ITIL V3, are the processes for Strategy Management and Business Relationship Management. Also the other new and revised concepts of ITIL are covered in this book. 'Well written and presented, this publication provides a useful addition to the core ITIL publications for anyone wanting to understand IT service management.' Kevin Holland, Service Management Specialist, NHS 'Pierre has produced an extremely useful summary of the current version of ITIL. This will be an invaluable day to day reference for all practitioners.' Claire Agutter, ITIL Training Zone

Információ a könyvről

Teljes megnevezés ITIL Service Management Based on ITIL
Szerző Pierre Bernard
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 348
EAN 9789401800174
ISBN 9401800170
Libristo kód 09139071
Súly 738
Méretek 170 x 240 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása