Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Investigating Perceived Connectedness to Brand Users

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Investigating Perceived Connectedness to Brand Users William Martin
Libristo kód: 06825901
Kiadó VDM Verlag, július 2009
This study provides insight into an important aspect §of brand-oriented groups: perceived connectedn... Teljes leírás
? points 219 b
35 011 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Bare Unpainted Table Gladys Cardiff / Puha kötésű
common.buy 7 669 Ft
El contexto Leonardo Sciascia / Puha kötésű
common.buy 3 037 Ft
Insiders versus Outsiders Andreas Dur / Kemény kötésű
common.buy 57 578 Ft
John Hunt Morgan James J Francesconi / Puha kötésű
common.buy 5 542 Ft
Inductive Dependency Parsing Joakim Nivre / Kemény kötésű
common.buy 48 539 Ft
Hechos de los Apóstoles Francesc Ramis Darder / Puha kötésű
common.buy 10 972 Ft

This study provides insight into an important aspect §of brand-oriented groups: perceived connectedness to §brand users (PCBU). Based on theory and prior §research, a new type of brand-oriented group, the §brand collectivity, is introduced in this §monograph. Brand collectivities consist of §individuals who feel a connection with the consumers §of a brand, yet who are not engaged in recurrent §brand-oriented social interaction. Ten new marketing §related construct measures are developed and a model §of PCBU is empirically tested, with significant §implications provided for the marketing literature §as well as practitioners of marketing. Key §differences between brand communities and brand §collectivites are identified, in addition to how §these differences relate to consumers attitudes §toward brands. Overall, PCBU and significant §discrepancies between brand communities and brand §collectivities have been shown to affect consumer §behavior.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Investigating Perceived Connectedness to Brand Users
Szerző William Martin
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 204
EAN 9783639176209
ISBN 3639176200
Libristo kód 06825901
Kiadó VDM Verlag
Súly 304
Méretek 152 x 229 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása