Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Internet Uses and Motivations Among College Students in Kenya

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Internet Uses and Motivations Among College Students in Kenya Thomas Ibrahim Okinda
Libristo kód: 07035683
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2011
This book reports the findings of a research conducted in 2007 in a leading college in Nairobi, Keny... Teljes leírás
? points 187 b
32 225 Ft -9 %
29 101 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Unix in A Nutshell 4e Arnold Robbins / Puha kötésű
common.buy 15 816 Ft
hamarosan
Knit and Purl Pets Claire Garland / Puha kötésű
common.buy 6 789 Ft
hamarosan
Blue Spring Ride. Bd.2 Io Sakisaka / Puha kötésű
common.buy 2 641 Ft
What is Political Philosophy? Leo Strauss / Puha kötésű
common.buy 17 462 Ft
Transactions of the Royal Historical Society: Volume 10 Royal Historical Society / Kemény kötésű
common.buy 36 173 Ft
O'Leary Series: Microsoft Office Excel 2003 Brief Timothy J. O'Leary / Puha kötésű
common.buy 33 204 Ft
Symmetries and Symmetry Breaking in Field Theory Parthasarathi Mitra / Kemény kötésű
common.buy 61 623 Ft

This book reports the findings of a research conducted in 2007 in a leading college in Nairobi, Kenya. It demonstrates the relevance of the uses and gratifications theory in the study of new media such as the Internet. The study established that there was a positive relationship between exposure to Internet and uses and gratifications sought by college students.The students use and get motivated to use the Internet for many purposes, least of which is for accessing e-learning resources provided in libraries. The results indicated that the most frequently used Internet services were: e-mail, World Wide Web, Instant Messaging and File Transfer Protocol. Very few students indicated using the e-learning resources provided. The students used and were motivated to use the Internet more for communication, information seeking, developing and maintaining online and social interactions than for entertainment, coping with peer pressure, escape from problems, improving personal status and aesthetic experiences. Internet interactivity was also a factor motivating the students to use the Internet. The uses and gratifications sought by students were influenced by various demographics.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Internet Uses and Motivations Among College Students in Kenya
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 208
EAN 9783659206887
Libristo kód 07035683
Súly 328
Méretek 150 x 220 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása