Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Internet Protocol Television in Germany - Analysing Business Models for Market Success

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Internet Protocol Television in Germany - Analysing Business Models for Market Success Nikolas Fritz
Libristo kód: 01616341
Kiadó Grin Publishing, december 2008
Bachelor Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Teljes leírás
? points 159 b
26 046 Ft -1 %
25 532 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Medical Acupuncture: A Practical Guide Anthony Campbell / Puha kötésű
common.buy 15 233 Ft
Isländische Märchen und Sagen Erich Ackermann / Kemény kötésű
common.buy 2 832 Ft
Body-Feedback Acupuncture System / Kemény kötésű
common.buy 48 118 Ft
Anselm Kiefer Anselm Kiefer / Kemény kötésű
common.buy 17 694 Ft
Curated Shopping. Analyse eines E-Commerce-Geschäftsmodells Alexandra Philipsen / Puha kötésű
common.buy 15 253 Ft
Schulter-Nacken-Training Ronald Thomschke / Puha kötésű
common.buy 5 922 Ft
Grundzuge der Sprachoekonomie Sandy Quartey / Puha kötésű
common.buy 17 972 Ft

Bachelor Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 86 %, Cologne Business School Köln, 57 entries in the bibliography, language: English, abstract: The medium Television in Germany looks back on a more than 70-years old history. Since the first regular television programme was broadcasted in 1935 which has been the first worldwide television was subject of permanent change. Broadcasting and recording techniques, end devices, public perception and acceptance and content developed significantly over the decades. Starting with a single channel broadcasting black and white free-to-air, today consumers with the proper equipment can receive hundreds or even thousands of different channels that serve every imaginable need. Free-to-air broadcasting was little by little replaced by cable and satellite broadcasting, starting in 1983 respectively in 1988. Hand in hand with the digitisation era a new medium arose in the 1990 s: broadcasting via the internet. Due to high bandwidth requirements this distribution channel developed slowly. Even nowadays this represents the bottleneck of the potential TV of the future , called Internet Protocol Television (IPTV). However, IPTV has yet earned an early round of applause which is legitimated by the numerous advantages it offers for the consumer as well as for the distributer, content provider and advertiser.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Internet Protocol Television in Germany - Analysing Business Models for Market Success
Szerző Nikolas Fritz
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 96
EAN 9783640223053
ISBN 3640223055
Libristo kód 01616341
Súly 136
Méretek 148 x 210 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása