Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Internet-Branding fur Offline-Marken

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Internet-Branding fur Offline-Marken Petra Köstinger
Libristo kód: 05296282
Kiadó Diplomica Verlag, december 2008
Ehemals als hoffnungsvoller Kommunikationskanal angepriesen, hat sich das Internet dank einer rasant... Teljes leírás
? points 162 b
25 557 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Wild Colour Jenny Dean / Kemény kötésű
common.buy 8 655 Ft
toplistás
Leadershift John Maxwell / Puha kötésű
common.buy 6 423 Ft
hamarosan
Numerologie Josef A. Moll / Puha kötésű
common.buy 8 373 Ft
Frank James Kaplan / Puha kötésű
common.buy 7 773 Ft
Otorhinolaryngology, Head and Neck Surgery Matti Anniko / Puha kötésű
common.buy 62 700 Ft
GONOSEN no KATA Peter Volkmann / Puha kötésű
common.buy 4 217 Ft
kiárusítás
Le predicateur Camilla Läckberg / Puha kötésű
common.buy 4 297 Ft
Numerologie Gabriele Köstinger / Puha kötésű
common.buy 2 867 Ft
Kari Amruta Patil / Kemény kötésű
common.buy 7 179 Ft
Thomas Aquinas's Summa Contra Gentiles Brian Davies / Puha kötésű
common.buy 33 839 Ft
Cultural Labyrinth of Maria De Zayas Marina Scordilis Brownlee / Kemény kötésű
common.buy 39 345 Ft
Standardisierung der Werbung in Europa Robert Köstinger / Puha kötésű
common.buy 19 547 Ft
Hermann Hesse 'Unterm Rad' Hermann Hesse / Puha kötésű
common.buy 3 335 Ft
History Of The Champagne Trade In England (1905) Louis Simon Andre / Puha kötésű
common.buy 12 368 Ft
Evolution, 1 Audio-CD Vince Ebert / Audio CD
common.buy 5 149 Ft

Ehemals als hoffnungsvoller Kommunikationskanal angepriesen, hat sich das Internet dank einer rasanten Entwicklung innerhalb weniger Jahre längst als zentrale Infrastruktur diverser Informations- und Unterhaltsmedien etabliert. Infolge dieser Popularitätszunahme darf der Einfluss computervermittelter Kommunikation keineswegs als Erfolgsfaktor unternehmerischer Absatzpolitik unterschätzt werden - denn zweifelsohne gewinnt das Internet (nach wie vor) an Bedeutung für das globale Wirtschaftsleben, so auch als strategisches Element zur Markenführung. Der Bereich des 'Internet-Branding' stellt die konzerneigene Markenpolitik gegenwärtig jedoch vor neue Herausforderungen: Online-Markenführung kann nämlich keineswegs schlicht als Erweiterung des Marketing-Instrumentariums durch das Internet angesehen werden. Vielmehr müssen die klassischen Lehren der Offline-Kommunikation mit den neuen technologischen Möglichkeiten verbunden und somit bestimmte Grundregeln der Online-Markenführung erfüllt werden. Es gilt also zu verstehen, inwieweit die konventionellen Regeln der klassischen Markenführung für Marken aus der realen Welt im Internet gelten und bis zu welchem Grad sie sich unter dem Einfluss des neuen Mediums wandeln müssen, um auch in Zukunft erfolgreich agieren zu können - vor allem in Bezug auf das wohl bedeutendste aller Online-Kommunikationsmittel: der Unternehmens-Website.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Internet-Branding fur Offline-Marken
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 80
EAN 9783836667708
ISBN 3836667703
Libristo kód 05296282
Súly 154
Méretek 178 x 254 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása