Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Internationalizing the Curriculum in Organizational Psychology

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Internationalizing the Curriculum in Organizational Psychology Richard L. Griffith
Libristo kód: 02097742
Kiadó Springer-Verlag New York Inc., november 2013
This book assembles state-of-the-art thinking on the internationalization of the curriculum of train... Teljes leírás
? points 273 b
43 699 Ft -2 %
42 514 Ft
Beszállítói készleten Küldés 11-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sally Mann: Still Time Sally Mann / Puha kötésű
common.buy 15 970 Ft
SPA-ARTE DE PERDER THE ART OF Manuel Adrian Lopez / Puha kötésű
common.buy 4 708 Ft
Curious and Surprising Victorian Derbyshire Glyn Jones / Kemény kötésű
common.buy 5 052 Ft
pop:aesthetiken Anja Brunner / Puha kötésű
common.buy 10 089 Ft
Rechtsfragen des Verbraucherschutzes im E-Commerce Andreas Klockenbusch / Puha kötésű
common.buy 40 626 Ft
Fatal Freedom Thomas Szasz / Puha kötésű
common.buy 7 453 Ft
Marxistische Faschismusanalysen als Zeitdiagnose Natascha Müller / Puha kötésű
common.buy 18 686 Ft
Gesellschaftliches Engagement Von Unternehmen in Deutschland Holger Backhaus-Maul / Puha kötésű
common.buy 19 260 Ft
HIV/AIDS Awareness Campaigns Momo Andrew Sekopane / Puha kötésű
common.buy 23 488 Ft

This book assembles state-of-the-art thinking on the internationalization of the curriculum of training centers in I/O and Work Psychology. The experts contributing chapters share their thoughts on the knowledge and skills that students must master in the 21st century, as well as their research on how we can develop students to be globally perceptive, culturally competent working professionals. Chapters cover a full range of topics such as: the scope of subject matter and content, learning objectives and outcomes, global competencies, co-curricular activities, experiential learning and the tacit curriculum, while curriculum development must stem from the philosophy of each institution, these philosophies may diverge in focus (e.g. science versus practice) and outcomes (e.g. jobs versus mastery). Therefore, the goal of the book is not to prescribe a particular curriculum, but rather to provide insight on possible curriculum elements that may be customized for use by training institutions.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása