Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Internationalisation strategies of companies : Nando's case study

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Internationalisation strategies of companies : Nando's case study Nickie Caillaud
Libristo kód: 10937474
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, május 2016
The aim of this book is to analyse the international process of a company to enter a new foreign mar... Teljes leírás
? points 147 b
25 775 Ft -9 %
23 273 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Shelter / Seconds Away / Found Harlan Coben / Audio CD
common.buy 11 376 Ft
The Sun Also Rises Ernest Hemingway / Audio CD
common.buy 12 642 Ft
Meanderings of the Mind Sudeshna Mukherjee / Puha kötésű
common.buy 2 943 Ft
Gusto Kong Magsabi Ng Totoo SHELLEY ADMONT / Puha kötésű
common.buy 7 643 Ft
Sealiya Squamish Nation Education Department / Puha kötésű
common.buy 5 683 Ft
Katabatic Wind: Good Craic Fueled by Fumes from the Abyss Stephen Crimi / Kemény kötésű
common.buy 13 214 Ft
The Shadowy Horses Susanna Kearsley / Puha kötésű
common.buy 6 534 Ft

The aim of this book is to analyse the international process of a company to enter a new foreign market. Companies which are going international are more and more numerous because of globalization. Through different motivations and modes of entry, those companies have the same ambition: to succeed in another country. This study is focused on three objectives which provide a better understanding about the motivations of companies to go international, explore their strategies to enter a new country and analyse the eventual adaptation of the company to a new environment. The study was conducted through a qualitative case study about the company Nando's. The deductive approach includes interview analysis and secondary research. The paper determines that companies are pushed to go international by proactive or reactive motivations. Each mode of entry has its advantages and inconvenient, it depends on the company. Through the case study, the results show that Nando's is influenced by proactive motivations and uses the system of master franchise.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Internationalisation strategies of companies : Nando's case study
Szerző Nickie Caillaud
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 136
EAN 9783659863042
Libristo kód 10937474
Súly 219
Méretek 150 x 220 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása