Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Internationale Strategische Allianzen in der Automobilindustrie

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Internationale Strategische Allianzen in der Automobilindustrie Dennis Holz
Libristo kód: 01821342
Kiadó Diplomica Verlag, december 2012
Die Automobilindustrie steht weltweit vor großen Herausforderungen. Ein schwaches Wirtschaftswachstu... Teljes leírás
? points 110 b
19 157 Ft -9 %
17 292 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Abstract Expressionism Barbara Hess / Kemény kötésű
common.buy 6 850 Ft
Painting Wargaming Figures Javier Gomez Valero / Puha kötésű
common.buy 7 743 Ft
Zen Mandalas Suzanne McNeill / Puha kötésű
common.buy 6 378 Ft
Little Mermaid and Other Fairy Tales Hans Christian Andersen / Puha kötésű
common.buy 2 148 Ft
Hull Pubs and Breweries: Images of England Paul Gibson / Puha kötésű
common.buy 6 569 Ft
Rother Wanderführer Rund um Stuttgart Barbara Chr. Titz / Puha kötésű
common.buy 5 394 Ft

Die Automobilindustrie steht weltweit vor großen Herausforderungen. Ein schwaches Wirtschaftswachstum in vielen Industrieländern, Kapitalmarktkrisen, stagnierende Realeinkommen und verunsicherte Kunden beeinträchtigen die Nachfrage in vielen Industrienationen. Die Sättigung der etablierten Absatzmärkte der Triade, der Markteintritt neuer Automobilhersteller aus den Schwellenländern, strukturelle Überkapazitäten und verkürzte Produktlebenszyklen erhöhen zusätzlich den Kostendruck auf die Automobilunternehmen. Organisationsprojekte zur Unternehmensentwicklung oder -internationalisierung führen zu Fusionen, Aufkäufen oder Strategischen Allianzen mit dem Ziel, die entstehenden Größenvorteile in reale Wettbewerbsvorteile umzuwandeln.§Der Inhalt: §Grundlagen zu Strategischen Allianzen und der internationalen Automobilindustrie; Herausforderungen und kritische Erfolgsfaktoren von Strategischen Allianzen; Merkmale und Besonderheiten von Strategischen Allianzen in der Automobilindustrie§Die Zielgruppen:§Dozenten und Studenten mit den Schwerpunkten Automotive Management, strategische Unternehmensführung und International Management sowie Führungskräfte in der Automobilbranche

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Internationale Strategische Allianzen in der Automobilindustrie
Szerző Dennis Holz
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 152
EAN 9783842888951
ISBN 3842888953
Libristo kód 01821342
Súly 191
Méretek 148 x 210 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása