Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

International TV Market Selection. Case Study Time Warner Inc.

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv International TV Market Selection. Case Study Time Warner Inc. Jessica Wallusch
Libristo kód: 13711185
Kiadó Grin Publishing, július 2016
Seminar paper from the year 2015 in the subject Communications - Media Economics, Media Management,... Teljes leírás
? points 104 b
16 398 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Calculus: With Trigonometry and Analytic Geometry John H. Saxon / Kemény kötésű
common.buy 115 279 Ft
Kointegrationskonzepte Fur Die Kreditrisikomodellierung Matthias Wagatha / Puha kötésű
common.buy 38 116 Ft
Christentum in der altdeutschen Heldendichtung Anton Emanuel Schonbach / Puha kötésű
common.buy 13 471 Ft
Metuchen Stacy E. Spies / Kemény kötésű
common.buy 14 559 Ft
Shoreham Susan Holt Macintire / Kemény kötésű
common.buy 11 743 Ft
Identity, Diversity and Teaching for Social Justice Juliet Perumal / Puha kötésű
common.buy 74 977 Ft
Simple sayings and thoughts for the mind, heart and soul Joe Cervantes / Kemény kötésű
common.buy 20 222 Ft
Columbia University Bulletin Columbia University / Puha kötésű
common.buy 5 617 Ft

Seminar paper from the year 2015 in the subject Communications - Media Economics, Media Management, grade: 1,7, , language: English, abstract: This paper deals with the question which country fulfills the necessary requirements to be taken into consideration by Time Warner Inc. as they want to expand onto the European market. We will only use data that are related to the television market and that cover Time Warner's Networks segment as well as their filmed entertainment segment.§§Furthermore, this case study will focus on the pay television market. Countries in which HBO is already operating with its business will not be considered in the analyzing process. By identifying risk factors and target criteria, we will then be able to carry out a market selection and discuss the results with regard to future market changes.§§Time Warner Inc. is a leading media and entertainment company, operating in the film and TV as well as the entertainment market. The Company offers its customers high-quality content on multiple platforms and in different countries.§§Even though Time Warner is already successful internationally it has decided to spread its wings even wid-er using the Networks segment to expand on new European markets. The data used in the following chapters has been abstracted from the company's Annual Report 2014 and the Television 2011 International Key Fact by IP Networks.§§The following chapter describes the business model of Time Warner and its business segments.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés International TV Market Selection. Case Study Time Warner Inc.
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 28
EAN 9783668247796
ISBN 366824779X
Libristo kód 13711185
Súly 50
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása