Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

International Place Branding Yearbook 2011

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv International Place Branding Yearbook 2011 Frank Go
Libristo kód: 04390039
Kiadó Palgrave Macmillan, szeptember 2011
The second annual volume of the International Place Branding Yearbook; this collection looks at the... Teljes leírás
? points 180 b
28 327 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Vagabond (VIZBIG Edition), Vol. 3 Takehiko Inoue / Puha kötésű
common.buy 9 285 Ft
toplistás
Composite Materials Fabrication Handbook #1 John Wanberg / Puha kötésű
common.buy 13 647 Ft
toplistás
Gothic Tales of H. P. Lovecraft H P Lovecraft / Kemény kötésű
common.buy 6 877 Ft
Warm Bodies (The Warm Bodies Series) Isaac Marion / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
Die Leiden des jungen Werthers Johann Wolfgang von Goethe / Puha kötésű
common.buy 5 446 Ft
Orderly and Humane R M Douglas / Puha kötésű
common.buy 12 856 Ft
kiárusítás
Dyslexia: A Very Short Introduction Snowling / Puha kötésű
common.buy 3 965 Ft
Economics of Tourism Destinations Guido Candela / Kemény kötésű
common.buy 52 141 Ft
Del inconveniente de haber nacido E. M. CIORAN / Puha kötésű
common.buy 7 758 Ft
Nineteen Eighty Four: York Notes Advanced George Orwell / Puha kötésű
common.buy 4 121 Ft
Cultural Tourism Robert McKercher / Puha kötésű
common.buy 35 869 Ft
Interpretation and Legal Theory Andrei Marmor / Puha kötésű
common.buy 49 481 Ft
Trance Remixes / Audio CD
common.buy 7 788 Ft
hamarosan
Moo Sally Hobson / Puha kötésű
common.buy 1 935 Ft
Trends and Issues in Global Tourism 2012 Roland Conrady / Kemény kötésű
common.buy 26 453 Ft

The second annual volume of the International Place Branding Yearbook; this collection looks at the case for applying brand and marketing strategies andto the economic, social, political and cultural development of cities, towns and regions around the world to help them compete in the global, national and local markets.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása