Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

International Marketing plan for Volkswagen

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv International Marketing plan for Volkswagen Christian Baumann
Libristo kód: 01639383
Kiadó Grin Publishing, december 2010
Seminar paper from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 108 b
17 058 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sd.Kfz.10 Leichter Zugkraftwagen 1t Alan Ranger / Puha kötésű
common.buy 9 567 Ft
Contemporary Political Ideologies Roger Eatwell / Puha kötésű
common.buy 41 783 Ft
Nuclear Receptors Chris M. Bunce / Puha kötésű
common.buy 103 526 Ft

Seminar paper from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,2, - (Grenoble Ecole de Management), language: English, abstract: 1. IntroductionIn 2007 the Volkswagen group with its headquarters in Wolfsburg, Germany sold6,191,618 vehicles worldwide and 329,305 employees generated a sales revenue of108,897,000 with an operating profit of 6,151,000 which in turn resulted in a profitafter tax of 4,122,000 .1 The group is divided into two divisions, namely the automotiveone, accounting for 91% of total revenues plus the financial one, contributing 9% tothe total turnover. Within the automotive sector, the company markets its vehiclesunder brands like, VW passenger cars, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat andSkoda.In 1984, Volkswagen as the first western auto maker, began its operational activity inChina. When it entered the market it had to form a joint venture with a Chinesecompany to produce cars. By now the group has thirteen representative companies.Due to its early engagement in the biggest Asian market, it reached a leading positionwhich despite some previous challenges lasted until today. For example, the corporationsold 910,000 vehicles (VW + Audi) in Hong Kong as well as in the mainland of Chinawhich resulted in a market share of 17.8% in 2007.2 Therefore, China is (yet) afterGermany the second most important market for Volkswagen, representing almost 15%of the company car sales. In the following international marketing plan, the author willdescribe how to increase car sales and boost market share up to 20% over the next 2years with the introduction of a new small light weight hybrid car, the VolkswagenCotha.[...]

Információ a könyvről

Teljes megnevezés International Marketing plan for Volkswagen
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 32
EAN 9783640775057
ISBN 3640775058
Libristo kód 01639383
Súly 54
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása