Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

International Marketing Plan for Sanono Egg Group in Pakistan

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv International Marketing Plan for Sanono Egg Group in Pakistan Abid Ellahi
Libristo kód: 06840797
Kiadó VDM Verlag, március 2011
This marketing plan thesis document is about discussing the marketing strategies, issues and all pos... Teljes leírás
? points 151 b
23 532 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Transforming Urban Transport / Kemény kötésű
common.buy 77 279 Ft
Zoo Ethics Jenny Gray / Kemény kötésű
common.buy 16 185 Ft
Desert Landscape Architecture John C. Krieg / Kemény kötésű
common.buy 105 828 Ft
Road Signs David Jay Archer / Puha kötésű
common.buy 6 107 Ft
Auf Gottes Wegen: Roman Bjornstjerne Bjornson / Puha kötésű
common.buy 4 686 Ft
Ransom Jay McInerney / Puha kötésű
common.buy 6 107 Ft
Domesticating Passions Nicole Fermon / Puha kötésű
common.buy 8 158 Ft

This marketing plan thesis document is about discussing the marketing strategies, issues and all possible solutions for a company which wants to launch its products in new market. This company selected is Sanovo egg group which want to launch its egg products in Pakistani B2B market. SANOVO EGG GROUP is the largest and most international supplier of egg products in the world. This study provides a workable marketing action plan for its Egg Albumen Powder and Liquid whole egg products. These egg products are used as alternatives to the fresh eggs because they are more convenient to use and can be stored for a long period of one year. This research used both methods for data collection. The combination of both methods in a research helps to deeply analyze the situation and then to take respective actions. Secondary data was gathered before primary data because of some of research questions might possibly already be answered by other sources. Secondary data is easy to get; however, primary data can find the data which is specially suited to aimed research questions.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés International Marketing Plan for Sanono Egg Group in Pakistan
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 68
EAN 9783639342437
ISBN 3639342437
Libristo kód 06840797
Kiadó VDM Verlag
Súly 113
Méretek 152 x 229 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása